Blog byłej muzułmanki.

Witam na moim blogu.

czwartek, 30 sierpnia 2012

Witam.

Assalamu Alaikum wa rahmatullah wa barkatuh...

Jestem muzułmańską dziewczyną, która mieszka w Polsce. Zrobiłam konto tutaj, aby pokazać, w jaki sposób moje życie się tutaj toczy, w kraju europejskim, gdzie chrześcijaństwo jest religią dominującą, gdzie jestem poniżana, znienawidzona i piętnowana za to, że jestem muzułmanką. Gdzie moi przyjaciele, a nawet rodzina nie akceptuje mojej religii i sposobu życia ...
 Jestem muzułmanką i jestem dumna, jestem takim samym człowiekiem jak Wy wszyscy i walczę, aby móc żyć w Europie jako muzułmanka w pokoju ... Nie jestem terrorystką, podążam drogą Islamu , religii pokoju. 

9 komentarzy:

  1. "gdzie jestem poniżana, znienawidzona i piętnowana za to, że jestem muzułmanką"

    Oj ty biedna, uciśniona istotko. Ależ te muslimy są gnębione. Strraszne!


    Na razie widzę, że to wy usiłujecie zrobić burdel na zachodzie. Muzułmanie to hipokryci, nie mam bardziej nieludzkie, popierdolonej, i zakłamanej religii. Parszywe skurwysyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Co wy wiecie o Islamie? Mój ojciec jest muzułmaninem, który przyjechał z Tunezji do Polski, mama chrześcijanką, a ja zostałam także chrześcijanką. Mimo to ciągle się uczę o Islamie, mam kontakt z muzułmanami i to naprawdę szlachetni ludzie. Wg. mnie oni mają prawdziwe wartości i wiedzą co dobre, co złe, nikomu krzywdy nie wyrządzają. Anonimku, nawet nie wytłumaczyłeś dlaczego tak uważasz. Jestem ciekawa czy znasz jakiegoś muzułmanina. A ty jesteś prawdziwym chrześcijaninem z wyboru, czy dlatego że twoja rodzina była? Chodzisz co tydzień do kościoła? Trochę szacunku także dla osób które są bardzo wytrwałe w wierze i modlą się 5 razy dziennie bo naprawdę kochają Boga.

      Usuń
  2. Drogi Anonimowy!
    Mówisz tak dlatego, że nigdy nie byłeś w kraju islamskim, nie poznałeś dobrze muzułmanów. Ja jestem wierzącą chrześcijanką, ale od 5 lat co roku latam do Tunezji. Mimo zamieszek związanych z obaleniem rządu i naprawdę przekłamanych informacji nagłaśnianych przez media islam wcale nie jest religią terroru! Przeciętny człowiek zapytany czemu arabowie są agresywni odpowiada: bo Święta Wojna. Nie! Koran dokładnie mówi, że Święta Wojna jest to życie zgodne z pokojem.
    Nie oceniaj innych póki sam ich nie poznasz.
    Pozdrawiam Agata Ariba Bouaziz

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ~Kowalem~, mimo tego, co napisałam po późniejszym postem o Biblii. Jak w tamtym napisałam, jestem chrześcijanką z Kościoła Rzymskokatolickiego, ale nie nienawidzę muzułmanów, bo oni także są istotami żywymi stworzonymi przez Boga Jedynego, tak jak ja. Zdaję sobie sprawę z tego, że są dziwni i terrorystyczni wyznawcy islamu, ale tak naprawdę tak jest w niemal każdej religii. My w chrześcijanie w katolicyzmie mamy tych okropnych księży i biskupów, którzy nie słuchają słów Jezusa Chrystusa, u chrześcijan protestantów są Kościoły o grzecznie mówiąc "nietypowych" poglądach, w buddyzmie jest ugrupowanie tzw. "złych mnichów", którzy w ogóle nie stosują się do nakazów Buddy i sieją popłoch niemal wszędzie, zwłaszcza w Tajlandii, a Żydzi mają zjonistów. Wiem, że to islam tak rzuca się w oczy, ale cóż. Modlę się do Boga o pokój i z tego powodu doznałam dziwnego doświadczenia, o którym lepiej tu nie pisać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rozumiem skąd u ludzi powstaje taka nienawiść....każdy człowiek jest taki sam, niczym się nie różnimy może jedynie różnimy się "podejściem" do świata itd. ale to też nic złego w sumie nawet to i dobrze.
    Moim zdaniem Islam to bardzo ciekawa religia, jestem Chrześcijanką ale bardzo interesuje mnie Islam i moim zdaniem dopóki człowiek nie pojedzie do Świata Islamu, nie pozna ludzi to nie powinien się wypowiadać bo to że nasłuchają się w telewizji czy naczytają się w gazetach to o niczym nie świadczy ponieważ każdy człowiek jest inny i nie powinno się oceniać, byłam w Tunezji i byłam też w Egipcie i tak szczerze mówiąc ludzie tam i kobiety i mężczyźni to życzliwi i bardzo tolerancyjni ludzie jeżeli chodzi o tolerancję to my Chrześcijanie jak i ogólnie Polacy powinniśmy brać przykład przyjmować z życzliwością ludzi o innej wierze i kulturze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A chrześcijaństwo nie jest szkodliwe? Kościół chrześcijański hamował rozwój nauki przez wieki, bo każdy kto głosił inaczej i udowadniał zjawiska w sposób naukowy, negując w ten sposób "stworzenie boskie" był palony na stosie! Największy odsetek pedofilii panuje w kościele katolickim. Każda religia ma swoje wady i zalety. Każdą można potępiać za zbrodnie przeszłości. Ale nie istnieje religia idealna... Najważniejsze jest poszanowanie dla drugiego człowieka, jako istoty ludzkiej, bez względu na to czy jest to święty czy grzesznik, póki nie poznasz historii człowieka - guzik o nim wiesz. I masz zerowe pojęcie, co go skłania do takich, a nie innych postępowań.
    B.

    OdpowiedzUsuń