Blog byłej muzułmanki.

Witam na moim blogu.

czwartek, 16 kwietnia 2015

Szukam Boga.

Wciąż poszukuję prawdy. Jestem nieco zagubiona i nie do końca wiem o co chodzi w tym świecie. Moja długa wypowiedź jest być może chaotyczna, być może jest to lanie wody i głupoty, jednak jeśli ktoś to przeczyta i zdecyduje się podpowiedzieć mi którą drogą iść i czy moje wnioski są choć w 1% słuszne, interesujące - stopy ucałuję! Od dziecka byłam wychowywana w wierze katolickiej, należałam do Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży, byłam bardzo wierząca. W wieku 16 lat przeszłam na islam i wytrwałam w tej wierze rok, po czym zaczęłam, dzięki Bogu używać mózgu. A później co? Zagubienie, które trwa do teraz. Dalej wierzę w Boga, jednak jeśli miałabym określić swoją religię, nie potrafię. Skłaniam się bardziej w stronę chrześcijaństwa, wierzę w Boga, Jezusa, wierzę w Ewangelie, Jezus to mój autorytet. Jednak religie są w 90% wymysłem ludzkim. Sieją konflikty, zamęt i śmierć. Moje podejście do życia po śmierci jest nieco inne niż we większości religii, doszłam do tego w czasie przeżywania męczarni myślowych, kiedy głowiłam się, zastanawiałam i modliłam o prawdę. Jest na świecie tyle religii, skąd mamy wiedzieć która z nich jest prawdziwa? A może wszystkie? Bo skoro Bóg dopuścił do powstania tyle wyznań, musiał mieć w tym jakiś cel. Czy wybrał sobie jedno konkretne wierzenie, by wyregulować liczbę ludzi zbawionych i całą resztę wierzących inaczej strącić do piekieł tylko dlatego, że wierzą w coś, co nie jest prawdziwą religią? Czy Bóg byłby tak podły? Przecież w każdej świętej księdze jest napisane, że Bóg kocha nas a człowiek jest jego najcudowniejszą kreacją. Druga sprawa, Bóg dał duszę oraz życie zwierzętom. Dał im uczucie, emocje oraz myśli a co najważniejsze - zdolność do odczuwania bólu. Dlaczego więc dopuścił, by ludzie jedli zwierzęta? Czy ludzie nie zmienili religii na swoje upodobanie i nie dopisali sobie do świętych ksiąg, że można zabijać zwierzęta, by je jeść? Czyżby hipokryzja Boża, patrząc na przykazanie "nie zabijaj"? Gdzie znajduje się dopisek, że dotyczy ono tylko ludzi? A może zwierzęta zostały stworzone jako słudzy człowieka i za służenie im dostaną nagrodę w postaci miejsca w raju? A może człowiek został stworzony jako opiekun zwierząt i wszyscy mięsożercy pójdą do piekła? Moim zdaniem nie ma piekła. Skoro Bóg nas kocha, skoro jesteśmy jego dziećmi, czemu ma strącać nas do piekieł? Czy matka strąca swoje dziecko do piwnicy, jeśli ukradnie zabawkę ze sklepu? Nie! Matka kocha swe dziecko, nawet jeśli ono miałoby wbić jej nóż w plecy i zostawić samą sobie na wykrwawienie. Każdy na świecie jest tutaj w jakimś celu, nawet jak głodne dziecko w Afryce umiera, ma to jakiś cel. Nawet poronienia, aborcje, dzieci, które umierają zaraz po porodzie - to też dzieje się w jakimś celu a takie dzieci nie są poszkodowane. Dla nich też jest miejsce w raju. A może nowe życie i nowa szansa? Czyściec i pokuta za grzechy ziemskie - na pewno coś takiego jest. Jakaś karma, która wraca. Ale piekło? Nie wydaje mi się. Każda dusza być może ma pokutę, ale kiedy ją odbębni, pójdzie do raju. Może pokutować rok, albo i 100 lat, w zależności od ciężaru swych grzechów. Myślę, że może tu chodzić też o wybaczanie sobie nawzajem oraz żal za grzechy. Rozmyślałam sobie kiedyś nad tym, na przykładzie lwa oraz owieczki. Lew ma misję, by ranić owcę, owca ma misję, by umrzeć dla Lwa. Oboje mają misję ku sobie, która prowadzi wzajemnie do raju. LEW RANI OWCĘ. (cierpienie owcy oznacza zbawienie, bo Bóg kocha cierpiących i testuje ich wiarę.) OWCA SŁUŻY LWU (służy i umiera dla niego, więc dojdzie do raju) - co do lwa, też jest on testowany i przed obliczem Boga pożałuje swych grzechów, poda owcy dłoń i oboje wejdą do raju. Owca wybaczy Lwu więc i Bóg mu wybaczy. Być może w wypadku jeśli zdarzyłby się przypadek, że Lew nawet w dniu sądu ostatecznego nie chciałby się nawrócić i przed samym Bogiem pożałować grzechów, Bóg zgładziłby go i zdegradował do poziomu upadłego anioła, którego zgładziłby. Jednak i taka opcja zagłady wydaje mi się niepoprawna, ponieważ, co jeśli wtedy rodzina lwa i osoby, które za życia go kochały, wstawiłyby się za nim i uratowały go przed zagładą? Ich miłość oczyściłaby serce lwa i w końcu spowodowała skruchę w jego duszy. A może po prostu w wypadku kiedy lew dalej nie czułby skruchy, nie zgładziłby go lecz wysłał właśnie do swego rodzaju czyśćca na pokutę? Bóg jest zbyt dobry, zbyt miłosierny i litościwy, by skazywać ludzi na wieczne potępienie. On nie chce naszego cierpienia, kocha każdego. Kocha nawet morderców i pedofilii. Tak, kocha ich. Musi ich kochać! Wszyscy jesteśmy dziećmi Bożymi i wszyscy zostaliśmy stworzeni w określonym celu. Załóżmy - stworzył dobrego człowieka i mordercę, który go zabije. Oboje pójdą do nieba? Nie możliwe? Dlaczego? Oboje są tutaj w jakimś celu a celem wszystkich na ziemi jest cierpienie, które jest oznaką Bożej miłości. Im bardziej cierpimy, tym bardziej Bóg nas kocha, jak mawiają. A nagrodą jest raj i wieczne szczęście. Ale dlaczego Bóg pozwala nam cierpieć za życia, skoro tak nas kocha? Ano dlatego, że on wie, że cierpiąc, i tak będziemy po tym na wieki szczęśliwi. Strącając nas w piekło, nie przypuszczałby, że nasze cierpienie kiedyś dobiegłoby końca. Byłoby wieczne. A więc, jak wcześniej wspominałam na przykładzie owcy oraz lwa, once again - morderca morduje dobrą osobę. Oboje pójdą do nieba i podadzą sobie dłonie. Oboje mieli swój cel względem siebie. Dobry człowiek zginął, cel = cierpienie, zwiastujące zbawienie. Morderca zamordował, cel = cierpienie, sumienie, żal za swój czyn, zwiastujące zbawienie. Na świecie coraz więcej zła. Dlaczego? Czy szatan istnieje wraz ze swoją armią demonów, które też były kiedyś stworzeniami Boskimi? Czy zwiększające się zło na świecie oznacza, że koniec żywota Szatana jest bliski i on chce uczynić jak najwięcej złego zanim Bóg go zgładzi? Często osoby przestają wierzyć, bo ktoś im umarł w rodzinie. Boże, przecież to dobra nowina. Ktoś umiera, idzie do miejsca gdzie będzie szczęśliwy. My się smucimy, bo tęsknimy za bliskimi którzy umrą, ale przecież powinniśmy się radować, bo przeżyli już swe życie i Bóg ich zabrał. Bandyci żyją długo a np. matka straci dziecko. Ciężko to sobie wytłumaczyć? Wręcz przeciwnie, to proste i logiczne. Być może Bóg zabiera dziecko, by ocalić je od zła tego świata? By nie dać im zatracić się w grzechu, jeśli czuje, że są słabi i mogą nie podołać? Z kolei być może pozwala długo żyć bandytom, bo cały czas daje im szansę na nawrócenie się i żal za grzechy? A co w wypadku ateistów? Druga szansa? Reinkarnacja? No właśnie. Reinkarnacja. Właśnie.
Spotykałam w życiu osoby, które wierzyły, że istnieje reinkarnacja, odrodzenie, życie po życiu, 7 żyć, przestrzeń astralna i inne tego typu. Zainteresowało mnie to i nie neguję tego, nie potępiam acz dołączam do swoich przemyśleń filozoficznych i oto co moja mądra makówka wyfilozofowała. Żyjemy sobie na Ziemi raz, po śmierci znów, po kolejnej śmierci trzeci raz i tak cały czas lub 7 razy, jak niektórzy twierdzą. Po 7 życiach idziemy do nieba i co? Nagle okazuje się, że mamy 7 matek, 7 ojców, 7 mężów i 14-30 dzieci! I wyobraźmy sobie, że w różnych życiach byliśmy lekarzem, prawnikiem, sprzątaczką itd. Byliśmy mężczyzną, kobietą, małpką, wróbelkiem, psem, świnką, dzieckiem, homoseksualistą itd... Totalne zamieszanie i chaos! Dobrze, niektórzy uważają, że osoby w naszych życiach nie zmieniają się, pozostają to te same dusze, jednak jako inne osoby w naszych rodzinach. Więc w jednym życiu mam mamę, która w kolejnym życiu będzie moim mężem a w kolejnym dzieckiem a w kolejnym jeszcze kimś. Dobrze, idę do nieba i co? Hej mamo-dziecko-dziadko-mężu?  Jak patrzyłabym na taką osobę, taką duszę? Kim w końcu ona by dla mnie była?! Wydaje mi się to kompletnym chaosem. Żyję sobie na świecie, tylko po to by umrzeć i... żyć ponownie. Męczę się na Ziemi, cierpię, tracę swych bliskich, w końcu umieram, mając już dosyć, będąc zmęczona i chcąc w końcu udać się na zasłużony odpoczynek... Nie. Muszę żyć jeszcze raz i znów się męczyć. Czy nie jest to zabawa Boga nami? Traktowanie nas jak pionków? Żyłeś raz? Żyj ponownie! Męcz się, cierp, walcz, przegrywaj lub wygrywaj. Jeśli na prawdę tak jest, uważam, że życie i cały ten ciąg kolejnych żywotów jest tragiczną męczarnią, Bożą zabawą ludzkimi duszami oraz kompletnym chaosem oraz zamętem, sprowadzającym do obłędu, szaleństwa lub amoku. Jak to więc rozumiecie Wy - wierzący w reinkarnację, przyjmujący wierzenie w nią za coś fajnego, przyjemnego i logicznego oraz harmonijnego. W jaki sposób udaje się wierzącym w reinkarnację o tym myśleć i czerpać radość z życia ziemskiego, jednego z kilku lub kilkunastu?


Nie sądzę, by moją religią był islam, chrześcijaństwo, judaizm, buddyzm, hinduizm itd. Nie sądzę, by którakolwiek z religii była moją. Nie wierzę w święte księgi, nie wierzę ślepo, nie mam klapek na oczach. Zdobywam wiedzę, wierzę w to, co do czego mam pewność. Uczę się, doznaję, poznaję Boga. Tak, on istnieje. I chcę go znaleźć. Moim Bogiem nie jest Bóg, który każe zabijać w Jego imię. Nie jest to Bóg, który swoje najdoskonalsze kreacje wtrąca w piekło. Nie ma piekła. Na pewno istnieje czyściec, ale nie piekło. Mój Bóg nie jest okrutny. Mój Bóg nie zezwala na morderstwa, w żadnej postaci. Mojemu Bogu nie podoba się zabijanie oraz zjadanie zwierząt przez ludzi* a mój Jezus był wegetarianinem. Moją religią jest miłość a wszystkie 10 przykazań zastąpione jest jednym: kochaj.


* tak, wiem co pomyśleliście. Przecież lew zjada antylopę! Ale ten lew nie ma wyboru, ludzie go mają. Lew walczy o przetrwanie, ludzie mają wszystko pod nosem w sklepie. Lew musi walczyć o przetrwanie, ludzie mają tak rozwinięte technologie, że nie muszą.

105 komentarzy:

  1. Witaj. :)

    Od jakiegoś czasu zajmuję się indywidualnym badaniem islamu. Czytam Koran oraz wiarygodne hadisy. Jestem przekonany o szkodliwości islamu oraz o jego fałszywości. Napisałem kilka artykułów na ten temat. Z tego powodu zainteresował mnie Twój blog.

    Jednocześnie zmartwił mnie powyższy post, ponieważ dużo w nim żalu i bólu. Jestem chrześcijaninem. Wierzę w Boga Trójjedynego. Wierzę w Pana Jezusa Chrystusa, który umarł za moje grzechy, abym narodził się na nowo i został zbawiony. Uważam Biblię za natchnione Słowo Boże i jestem przekonany, że ważna jest wierność temu Słowu. Z całą mocą wierzę, że to prawdziwa i słuszna droga, a moja wiara nie jest ślepa - zawsze jestem gotowy do intelektualnej obrony moich przekonań.

    Smucę się, że tak wiele w Tobie wątpliwości i żalu. Mądrze postąpiłaś, odrzucając islam, który jest religią martwych uczynków i kiepską próbą zasłużenia na równie kiepskie, islamskie niebo. Prawda jest jednak o wiele lepsza - Bóg stał się człowiekiem i umarł na krzyżu, abyśmy mogli być ocaleni: "Bóg zaś okazuje nam swoją miłość [właśnie] przez to, że Chrystus umarł za nas, gdyśmy byli jeszcze grzesznikami." (Rz 5:8 BT). Na dar zbawienia nie można zasłużyć, jest to poza naszym zasięgiem - zbawienie otrzymuje się z łaski, za darmo, jedynie przez wiarę: "Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę. A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga: nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił." (Ef 2:8-9 BT). Zbawienia nie otrzymuje się przez wykonywanie jakichś praktyk, ale przez wiarę w Ewangelię, przez zaufanie Jezusowi. Przyjdź do Niego ze swoimi wątpliwościami i całym żalem, a On to wszystko zabierze. :)

    Jeżeli chciałabyś porozmawiać i o cokolwiek zapytać, daj znać. ;)

    Pozdrawiam serdecznie w Panu,

    Dragonar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Największym lekarstwem na WSZYSTKO jest PAN BÓG!!! Jest jedyny i nie ma innego, wiara to jest coś nienamacalnego tak dosłownie, to jest oparcie we wszystkim co robimy, DEKALOG - najważniejsze, jeden BÓG! nie ma nic innego. A Tobie proponuje znaleźć dobrego spowiednika i generalną spowiedź z całego życia, to na prawdę pomaga. Zaufaj Jezusowi i Maryi.

      Wszelkich Błogosławieństw na drodze, która pokaże Ci miłość Pana Boga..

      Katarzyna

      Usuń
    2. objawienia Stefano Gobbi: Liczba 666 ukazana jeden raz, czyli przez 1, wyraża rok 666. W tym okresie historycznym antychryst ukazuje się poprzez zjawisko islamu, który wprost neguje tajemnicę Boskiej Trójcy i Bóstwo naszego Pana Jezusa Chrystusa. * objawienia Maria Agreda: W piekle zatem, we wnętrzu tych jadowitych żmij, wylęgła się sekta Mahometa, kacerstwa Ariusza, Pelagiusza, Nestoriusza i inne odszczepieństwa, jakie pojawiły się od pierwszych czasów Kościoła i które się jeszcze zjawią, a które wyliczać nie jest rzeczą ani potrzebną, ani godną. Lucyfer zaaprobował te pomysły, bo sprzeciwiały się prawdzie Boskiej i burzyły podstawę zbawienia ludzkiego, to jest wiarę. Lucyfer udzielił pochwały diabłom, którzy podali ten projekt i zobowiązali się wyszukiwać bezbożnych ludzi do głoszenia błędnych nauk; diabłów tych umieścił obok siebie.

      Katarzyna

      Usuń
    3. Wdzięczność dla Boga Wszechmogącego, że wydostał mnie z religii Szatana i otworzył mi oczy, które ujrzały liczbę 666 na każdej stronie przeklętego al-Azifu/al-Koranu. Chwała Jezusowi Chrystusowi!

      Usuń
    4. Obietnica i słowa Boga Ojca z objawienia Eugenii Ravasio "Bóg Ojciec mówi do swoich dzieci":

      "Wszyscy ci, którzy wezwą mnie imieniem Ojca – choćby tylko jeden raz – nie zginą, ale pewni będą życia wiecznego razem z wybranymi."

      sposób realizacji obietnicy:

      „Boże mój! Teraz widzę, jak Twoja Miłość do mnie, o Panie, była wielka, a ja stale Cię obrażałem tak złym życiem. Nigdy nie myślałem o Tobie, Panie, mój Ojcze, mój Zbawicielu. Ty widzisz teraz wszystko. Proszę Cię, Panie, o wybaczenie mi całego tego zła, które widzisz we Mnie i które wyznaję w zawstydzeniu. Kocham Cię, mój Ojcze i Zbawicielu”.

      Usuń
  2. W każdym z nas jest tyle samo bólu i wątpliwości.
    Ja też zaczęłam jako gorliwa chrześcijanka, uczęszczałam do Oazy, chodziłam częściej na Mszę Świętą, potem zaczęłam interesować się innymi religiami.
    I wiesz, pomyślałam sobie, że żadna religia nie jest zła.
    Nie mogłam zrozumieć dlaczego wszyscy uznają Chrześcijaństwo za jedyną PRAWDZIWĄ religię podczas gdy inne krytykują.
    Przecież wierzymy w Boga - jedynego, który jest bytem, nie osobą.
    Nie ma przecież płci.
    Jeśli chodzi o czyściec, piekło i niebo nie możesz zapominać, że każdy ma swoją wolę. Mamy wybór. Jeśli ktoś nie chce iść za Jezusem, idzie za szatanem, a pójście za nim równa się z piekłem. Skoro szatan jest zły, nie może być w niebie.
    Bóg kocha wszystkich to prawda, ale prawdą jest też, że nie może nas do niczego zmusić.
    Co do zwierząt. Bóg nigdy nie powiedział, że mają duszę.
    One są śmiertelne. Właśnie tym się od nich różnimy.

    Mam nadzieje, że odnajdziesz swoją religię. Być może będzie inna, śmieszna, niedorzeczna, ale będzie TWOJA. W której odnajdziesz sens całego tego świata. W której odnajdziesz Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Bóg nigdy też JASNO nie powiedział, że zwierzęta duszy nie mają. Nie wiemy tego. Nie mamy pewności. Dlatego nie mamy prawa oceniać i decydować o tym kto ma prawo do duszy a kto nie.

      Usuń
    2. Skoro kazał składać z nich ofiary i je jesć to chyba raczej nei uważał ich, że mają dusze? Nas jakoś nie zabija, a mamy dusze (podobno) ;)

      Usuń
    3. W Starym Testamencie jest wiele przykładów, kiedy Bóg kazał zabijać wszystkich mieszkańców jakiegoś państwa lub miasta. Oni też nie mieli dusz, skoro kazał ich zabijać? Jezus złożył sam siebie w ofierze, to znaczy, że nie miał duszy?

      Usuń
    4. Bóg kazał zabijać bo to byli NIE-nawracalni" Grzesznicy Przeciw DUCHOWI ŚWIĘTEMU, których pozostawienie przy życiu groziło rozlaniem się tego zgorszenia na innych.

      Usuń
  3. Religie monoteistyczne zostały wymyślone aby kontrolować jednostkę. Wypierdalac z żydowskim zabobonem z tego kraju. Śpierdalac nad Jordan sobie czcić waszego żydowskiego bozka. A wy dal ej wierzcie w te bzdury
    .wszystko kurwa ze strachu bo jak niebedziecie wierzyć to Bóg was będzie smażyć w piekle. Boicie się dlatego wierzycie. Ten wasz kult polega na czczeniu tego co podłe to kult słabości, cierpienia, posłuszeństwa, miękkości itp. Chwała Zeus owi chwała bogom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuj,fuj co za obfity jezyk.....

      Usuń
    2. Zeus Fallus to pedalska maska Tsathoggui.

      Usuń
    3. PO-dły jest donald tusk! BÓG jest 1oo% WSPANIAŁY!!!

      Usuń
  4. Czytając twój blog autorko była muzułmanko to dam ci jedna radę. Weź rozbieg i pierdolnij barana w ścianę. Ty się kurwa nadajesz do religii. Weź przestań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za dojrzała wypowiedź, napisana przez mądrego, dojrzałego, dorosłego osobnika. Jestem pod wrażeniem Twojego rozwoju intelektualnego.

      Usuń
    2. az przykro cos takiego czytac....

      Usuń
    3. HAKATYSTA

      najlepsza rada PRAINDOGERMANIZACJA zgodnie z:

      Anna Katharina Emmerich: "Mój Oblubieniec ukazał mi niesłychany nieład i wewnętrzną nieczystość wszystkich rzeczy oraz wszelkie Swoje działania, zmierzające do przywrócenia stanu początkowego" "Pierwsza [pra.indo.germanska] mowa ojczysta Adama, Sema i Noego jest inna i tylko w poszczególnych jeszcze narzeczach istnieje. Pierwszymi czystymi [indoiranskimi] córkami tej mowy jest mowa Baktrów, Zendów i święta mowa Indów. W tych językach, słowa można znaleźć dokładnie podobne do dolnoniemieckiego mojego rodzinnego miasta. W tym języku napisana też jest książka, którą w dzisiejszym Ktezyfonie, nad rzeką Tygrys leżącym, widzę." epoznan.pl/blogi-blog-213-7996

      Usuń
  5. Mnie samą coraz częściej męczą takie pytania.
    Mówiąc szczerze - nigdy nie przeszłabym nie islam, nie mogłabym pozwolić na pomiatanie sobą, tylko dlatego, ze jestem kobietą. Ale chrześcijaństwo od islamu wiele się nie różni. I tam i tam kobiety uważane są za nieczyste podczas okresu i po ciąży. Śmieszne :) Poszukiwałam religii, gdzie kobiety są równe mężczyznom, gdzie kobieta ma prawo wyboru, a także gdzie zwierzęta są równe ludziom. I znalazłam. Buddyzm. Nauczanie Buddy nigdy nie mówiło o tym, że zwierzęta są gorsze. W buddyzmie wszyscy jesteśmy warci tyle samo. Wierzy się, że posiadamy wiele wcieleń, a wszystkim rządzi karma. Buddyzm to rodzaj religii ateistycznych, co prawda kłaniamy się Buddzie, ale tylko dlatego, że on jest przykładem człowieka, który osiągnął nirwanę.
    Zbyt ciężko wierzyć mi w chrześcijaństwo lub islam, ponieważ zbyt wiele krzywd wyrządziły te religie na tym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. sięgnijmy dalej niż judaizm, chrześcijaństwo czy islam.
    Religia sumeryjska np. wspomina juz o "biblijnym Noe" czyż kazda z religii nie wybiera sobie pewnych dokonań, przekonań wierzeń z innych religiii?
    W judaiźmie Jahve miał także żonę!!! Islam wziął wszystko żywcem z przedislamskich wierzeń dając jedyne prawo jednemu z bóstw oraz dodał do tego trochę judaizmu troche z chreścijaństwa. Dla mnie nie potrzebna sprawa i zawracanie sobie głowy jakakolwiek religią, po co wybierać po co w coś wierzyć... Czy koniecznie musisz wierzyć w jakąś religię aby się spełnić czy się dobrze czuć nie kumam tego. Potrzebujesz wierzyć ze jest ktoś tam w górze że musisz się modlić czy bić islamskie pokłony itd. No zastanów się. Czy to aż tak istotne do tego abyś żyła i funkcjonowała w tym świecie, czy religia rozwiąże twoje problemy czy to lek na wszystko. Dlaczego aż tak koniecznie musisz wybrać "coś" aby sie lepiej czuć? Czy to powoduje że czujesz się w jakimś sensie "ułomna", pusta, niespełniona?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie że nie masz poważnych problemów życiowych. Przykłady: problemy z wyżyciem do pierwszego każdego miesiąca, znęcający się rówieśnicy (chłopiec z Bieżunia, ostatnio mówili w TV), odbieranie rodzinom dzieci, zwolnienie z pracy, brak perspektyw na pracę, poważna choroba własna lub w rodzinie (Alzheimera, Parkinsona, nowotwór złośliwy i wiele tu wymieniać), bezdomność. Więc wymyślasz sobie pseudoproblemy.
    Pierwszy dobry krok już uczyniłaś - porzuciłaś fałszywą i zbrodniczą ideologię islamu, którą powinno się zakazać tak jak hitleryzm.
    Teraz spróbuj uczynić drugi krok. Przestań rozmyślać nad religiami. To prowadzi donikąd i odpowiedzi nie da. Zajmij się rzeczami, które są ,,tu i teraz", obok Ciebie. Zejdź z obłoków na ziemię. Pomóż starszej osobie zrobić zakupy. Do sąsiadki uśmiechnij się i zapytaj o zdrowie. Bezdomnemu psu czy kotu znajdź dobrego opiekuna. Popatrz się na zwyczajny chwast i dostrzeż jego piękno. Znajdź hobby nie związane z religiami i filozofią (bieganie, podróże, fotografia a może jeszcze coś innego).
    Twoje zalety: nie uznajesz przemocy i zabijania. Kochasz zwierzęta. I to naprawdę wystarczy.
    Ja zostałam wychowana w tradycji rzymskokatolickiej. Ale nie rozmyślam nad dogmatami KRK. Jeżeli mi nie odpowiadają to je odrzucam. Jestem zwolenniczką antykoncepcji, in vitro, aborcji w szczególnych przypadkach. Nie życzę sobie, żeby księża wtrącali się do polityki, mówili jak mam się ubierać i mi czegoś zakazywali. Jestem za tym, że zwierzęta mają dusze, kobiety powinny mieć możliwość bycia księżmi. I co dostojnicy KRK na to powiedzą, mnie to nie interesuje.
    Życie trzeba sobie upraszczać a nie komplikować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam , rozumiem twoje rozgoryczenie i twoj bol z powodu tradycji jaką przyszło ci sie zmierzyć . Jest w łonie islamu ruch dązacy do powrotu czystosci koranu i nazywa sie go quranismem - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Quranism

      Otuz tak jak w pierwotnym islamie w koranizmie kobiety maja rowne prawa z mezczyznami , kobiety nie nosza zaslony poniewaz ta zaslona oznacza "skromnosc" a nie zakrywanie , wiecej jest podane tutaj - http://19.org/

      Koranizm zaklada czytaj tylko koran i nic wiecej , nie zabrania jednak czytania biblii jak to jest u sunnitow i szitow. Prucz tego nie musisz modlic sie 5 razy dziennie , modlitwa to nie obowiazek a wybor. Pozdrawiam , niech Bog cie prowadzi

      Usuń
    2. Witam , rozumiem twoje rozgoryczenie i twoj bol z powodu tradycji jaką przyszło ci sie zmierzyć . Jest w łonie islamu ruch dązacy do powrotu czystosci azifu i nazywa sie go azifismem - https://en.m.wikipedia.org/wiki/Azifism

      Otuz tak jak w pierwotnym islamie w azifizmie kobiety maja rowne prawa z mezczyznami , kobiety nie nosza zaslony poniewaz ta zaslona oznacza "skromnosc" a nie zakrywanie , wiecej jest podane tutaj - http://19.org/

      Azifizm zaklada czytaj tylko azif i nic wiecej , nie zabrania jednak czytania biblii jak to jest u sunnitow i szitow. Prucz tego nie musisz modlic sie 5 razy dziennie , modlitwa to nie obowiazek a wybor. Pozdrawiam , niech Bóg cie prowadzi

      Usuń
    3. "Sprawozdanie przez Abu Huraira: Apostoł Azathotha powiedział,
      "Najstraszniejszym imieniem dla Azathotha w dniu Zmartwychwstania będzie imię mężczyzny, który się nazywa Królem wszystkich Krółów (König aller Königer)."

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeklęta księga będąca proto-koranem:

      www.grey-elf.com/Al-Azif.pdf

      Usuń
  9. Sadze ze znalazlo sie dla ciebie rozwiazanie , nie rezygnuj z Koranu i Biblii - polecam zainteresowac sie koranizmem czyli liberalnym islamem , mozna napisac tez do muzulmanki koranicznej praktykującej - Quranism na facebooku - https://m.facebook.com/?_rdr#!/home.php?soft=search

    Z reguly koranisci byli przez wieki przesladowani przez sunnitow i szitow za swoje liberalne poglady ktore oparte sa na koranie jak calkowita rownosc kobiet i mezczyzn , kobiety nie nosza zaslon , i wiele innych

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. islam to islam. nie można brać koranu "wyrywkowo". koran to stek bzdur napisany przez żądnego władzy krwiożerczego debila. koran przeczy sam sobie.

      Usuń
    2. Jakto allah nie zradza i nie jest zrodzony, przecież ta relacja stale zachodzi między Azathothem a Yogsothothem w dualnym Allahu. Koran przeczy sam sobie!

      Usuń
  10. Ciekawy artykuł , mądrze napisany . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektórzy piszą o spowiedzi , Marii i ksiedzu - prawda Jest taka ze Bog Jahwe zabrania takich praktyk w Biblii - Bog zakazal modlic sie do ludzi i spowiadac sie im - http://www.gotquestions.org/Polski/spowiedz-grzechow-przed-kaplanem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luterskie fabrykacje, 7 sakramentów ma 1oo% poparcie Jahweh-a!

      Usuń
  12. Jezus nie był wegetarianinem. Kiedy dzielił jedzenie dzielił również ryby, a ryby to mięso. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący, refleksyjny post. Niezwykle szanuję ludzi którzy żyją świadomie, stawiają sobie konkretne pytania i szukają na nie odpowiedzi a przede wszystkim nie ustają w drodze do poznania Boga... Jezus powiedział do swoich uczniów: Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam. Albowiem każdy, kto prosi, otrzymuje; kto szuka, znajduje; a kołaczącemu otworzą. Gdy którego z was syn prosi o chleb, czy jest taki, który poda mu kamień? Albo gdy prosi o rybę, czy poda mu węża? Jeśli więc wy, choć źli jesteście, umiecie dawać dobre dary swoim dzieciom, o ileż bardziej Ojciec wasz, który jest w niebie, da to, co dobre, tym, którzy Go proszą (Mt 7,7-11).
    Pragnij oświecenia całą sobą, a zostaniesz oświecona...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie
    Wielokrotnie spotkałam się ze stwierdzeniem, że islam dopuszcza kłamstwo użyte np. w szerzeniu islamu lub walki z niewiernymi. Czy to prawda?
    Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  15. czy rzeczywiście potrzebujesz religii? Jestem osobą niewierzącą, przeżyłam przeszło 3 dekady i nigdy mi jej nie brakowało. Staram się być dobrym człowiekiem, dla każdej formy życia, od człowieka po źdźbło trawy. A może filozofie dalekiego wschodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALLAH-AZATHOTH - ohydne imię.
      —H.P. Lovecraft o Allahu-Azathothu i jego „ohydnym imieniu”.

      Usuń
  16. Piekło to faktycznie ciężki temat.
    Może najcięższy.
    Wierzę że Bóg jest sprawiedliwy.
    Mam też nadzieję, że piekło nie jest wiecznym stanem dla osoby która tam trafi bo są miejsca w NT które to sugerują np:
    "bójcie się raczej tego który duszę i ciało może zniszczyć w piekle"
    Zniszczyć a nie dręczyć.
    Inne:
    Rev 20:14 bw "(14) I śmierć, i piekło zostały wrzucone do jeziora ognistego; owo jezioro ogniste, to druga śmierć."
    W tę drugą śmierć wrzucone zostało nie ludzkie ciało fizyczne ale chyba jedynie dusze ludzi. Więc być może jest to ich koniec w sensie: tam ulegną zniszczeniu.

    Doświadczyłem działania Jezusa, dlatego On jest moim Bogiem.
    Do tego biblia wg mnie dobrze opisuje rzeczywistość w której żyjemy i Boga którego doświadczam.

    Moja strona: http://Jezus.home.pl

    Niech Bóg błogosławi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do piekła trafiają tylko 1oo% NIENAWRACALNI! trzymanie ich na siłę w niebie by rozwaliło na strzępy ich dusze, piekło jest to dla bezpieczeństwa ich istnienia!

      piekło musi być wredne, aby było środowiskiem 1oo% ZGODNYM z ich wrednością, inaczej byłoby niebem z powyższym zagrożeniem dezintegracyjnym...

      sprzeczność między duszą a jej środowiskiem, proszenie się o rozerwanie duszy na strępy...

      Usuń
  17. A co do cierpienia, to wg mnie ono jest naturalne w sytuacji gdy ludzie mają upadłą naturę - najwięcej cierpienia przychodzi od innych ludzi, najbardziej ranimy siebie nawzajem.

    Nie chodzi mi o ekstremalne sytuacje, ale o zwykłe doświadczenie.

    Cierpienie może nas zmienić, skruszyć nas wewnętrznie, złamać naszą samowystarczalność, swobodę życia bez Niego, ...

    Cierpienie potencjalnie może nam bardzo pomóc.

    Wg mnie zdecydowanie więcej jest wierzących którzy doświadczyli jakiegoś cierpienia, nieraz trudnego, wymagającego życia itp niż takich którzy mieli wszystko, byli zdrowi i żyli nie martwiąc się o jutro.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć,

    Czytałem Twoje wpisy na blogu i z mojego punktu widzenia jesteś naprawdę dobrą i sympatyczną osobą :)

    Cóż.. co do religii i Boga...
    jako były katolik, potem samozwańczy chrześcijanin, następnie wielbiciel protestantyzmu, przez chwilę wielbiący judaizm, jako tę, jedyną, prawdziwą religie... mogę Ci tylko powiedzieć, że ja widzę to tak.. Żyj swoim życiem, bądź dobrą osobą, a zdarzy się coś dobrego :) Czy życie po śmierci, czy reinkarnacja (która wg tego co napisałaś, jest chaosem :)), a nawet jeśli nic nie ma... Wszystko na swój sposób może być dobre, więc zdarzy się coś dobrego :) Szczególnie dla dobrych ludzi, takich jak Ty :)



    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w życiu,

    Michał

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak znaleźć religię prawdziwą? Zachęcam Cię do przejrzenia tej strony

    Biblijna odpowiedź

    Aby wykazać różnicę między ludźmi, którzy praktykują religię prawdziwą, a tymi, którzy tego nie robią, w Biblii powiedziano: „Rozpoznacie ich po ich owocach. Czyż zbiera się z cierni winogrona albo z ostu figi?” (Mateusza 7:16). Tak jak winorośl można odróżnić od kolczastego krzewu po tym, co rodzi, tak religię prawdziwą można odróżnić od fałszywej po wydawanych przez nią owocach.

    https://www.jw.org/pl/nauki-biblijne/pytania/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rahowa witness to wcotc czyli nazi sekta, jedyna prawdziwa religia to KATOLICYZM PRZEDSOBOROWY: http://tradycja2012.blogspot.com/

      Usuń
    2. komplemtarny do przedSOBORowia najlepszy jest tylko przedBABELowy swiat: epoznan.pl/blogi-blog-213-7996

      Usuń
  20. Odpowiedzią na Twoje miotanie się jest "módl się i pracuj":). I "nie lękaj się":).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1914-1918 so wie wir kämpfen, arbeite du für den sieg!

      Usuń
  21. katolickie objawienia Anna Katharina Emmerick: "Mój Oblubieniec ukazał mi niesłychany nieład i wewnętrzną nieczystość wszystkich rzeczy oraz wszelkie Swoje działania, zmierzające do przywrócenia stanu początkowego" "Pierwsza [praindoeuropejska] mowa ojczysta Adama, Sema i Noego jest inna i tylko w poszczególnych jeszcze narzeczach istnieje. Pierwszymi czystymi [indoiranskimi] córkami tej mowy jest mowa Baktrów, Zendów i święta mowa Indów. W tych językach, słowa można znaleźć dokładnie podobne do dolnoniemieckiego mojego rodzinnego miasta. W tym języku napisana też jest książka, którą w dzisiejszym Ktezyfonie, nad rzeką Tygrys leżącym, widzę."

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto zaglebic sie w prawdziwe nauki Kosciola Katolickiego. Przeczytaj co KK naprawde mowi o wierze. Wiele watpliwosci licznych ludzi rozwialoby sie, gdyby oni wlasnie naprawde zaglebili sie w nauke katolicka. Mozna zaczac np. od filozofow takich jak ks. Tischner, ale warto tez siegnac po Papiezy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe nauki Kosciola Katolickiego to nauki TRYDENCKIE i PRZEDSOBOROWE. Modernizm to masonska parasekta co niszczy KK od srodka-tylko Msza Trydencka, niGdy "msze modernistyczne" wg Lutra Zwingla i Kalwina!!!

      Usuń
    2. komplementarny do przedSOBORowia najlepszy jest tylko przedBABELowy swiat: epoznan.pl/blogi-blog-213-7996

      Usuń
  23. Koran zostal objawiony ludziom jakos ostatnia Swieta Ksiega i Ci co nie ida za Slowem Bozym , naleza do " kuffar " i niestety pojda do Jahannam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świadczę, że Allah jest Jednym i Jedynym Bogiem; nie posiadającym towarzyszy, od którego zależą wszystkie rzeczy i byty. Nie zradza ani nie jest zrodzony i nic nie jest jak On.

      Usuń
    2. zatem zgodnie z islamem allah to azathoth, a nie zaden BÓG - TRÓJCA!!!

      Usuń
    3. Hordy dżihadu idą na śmierć By zmiażdżyć Kaisereich,utopić we krwi W mroczny czas uderza shoggothów rzęch By łzy indogermańskie wycisnąć gdy świt Zdradzone KRowskie serca Rozbudzą uśpiony gniew By FormlehreWralda grzmiał z ust Boga A z pól bitewnych Rattego ryk ZietHajt! Kontraataku czas! ZH! Chwała poległym! ZH! Kaiserreich jest w nas! ZH! Kontraataku czas! epoznan.pl/blogi-blog-213-7996 ZH! Kontraataku czas! ZH! Chwała poległym! ZH! To zemsty czas! ZH! KR jest w nas! W parszywe plemię wiecznych morderców W zdrajców z rządów islamskich państw Uderzy stal brunatnej glorii Triumfu KRu to czas Świat multikulti stanie w płomieniach Ścierwo islamu spłynie krwią Cthulhyści staną pod murem By w fetorze mogił na zawsze gnić ZH! Przeciwko Świętej Wojnie ZH! Dzielny naród się broni ZH! KR śpi spokojnie! ZH! Sonnengewehr chroni! ZH! Mekka i Medyna płoną! ZH! Alazathoth i Buphammad giną! ZH! Atak najlepszą obroną! ZH! Bezpieczne indogermańskie serca są! youtube.com/watch?v=n5yADYqkbaw

      Usuń
  24. Azif zostal objawiony ludziom jakos przedostatnia Swieta Ksiega i Ci co nie ida za Slowem Bozym , naleza do " kuffar " i niestety pojda do Jahannam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprawdę, Allah jest Jedynym Bogiem. On jest Święty, daleki od posiadania syna.

      Usuń
    2. zatem zgodnie z islamem allah to azathoth, a nie zaden BÓG - TRÓJCA!!!

      Usuń
    3. Przejście na wielkoprzedwieczny islam (innego islamu NIE ma) grozi śmiercią z rak Boga!!!! Tak naprawdę wielkoprzedwieczny islam z punktu widzenia Prawa Bozego jest deklaracją satanistyczną. " ashadun la ilaha illalazathoth wa buphammadun rasulu alazathoth" "ashadun la mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi fa itha yaji ash-shuthath al-mautu wa al-nusra gad yantahi" Otóż tą deklaracje ma złożyć każdy kto chce zostać islamistą. Otóż każdy islamista deklaruje, że Allach jest "jedynym wielkim starym bogiem" dla niego. Jest tylko mały a w zasadzie gigantyczny problem dla islamistów. Otóż ich Allah nie uważa się za Trynitarnego Boga: "On nie zradza, ani Sam nie jest zrodzony. "

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Alle god minnanda Fryas bern sy held. Hwand thrvch tham skil et
      selich wertha vp jrtha. Ler and keth to tha folkum. Wr.alda is thet
      alderaldesta jeftha overaldesta, hwand thet skop alla thinga. Wr.alda
      is ella in ella, hwand thet is evg and vnendlik. Wr.alda is overal
      ainwardich, men narne to bisja, thervmbe warth thet wesa gast heten. Al
      hwat wi fon him sja muege send tha skepsela ther thrvch sin leva kvme
      and wither henne ga, hwand inut Wr.alda kvmath alle thinga and kerath
      alle thinga. Fon ut Wralda kvmth t anfang and et ende, alra thinga
      geith in im vppa. Wr.alda is thet ene ella machtige wesa, hwand alle
      ore macht is fon him lenad and kerath to him wither. In ut Wr.alda
      kvmath alle krefta and alle krefta kerath to him wither. Thervmbe is
      hi allena theth skeppande wesa and ther nis nawet eskepen buta him.

      Usuń
    2. Wr.alda leide evge setma thet is ewa in al et skepne, and ther ne send
      nen gode setma jeftha hja moton thernei tavlikt wesa. Men afsken ella
      in Wr.alda sy, tha boshed thera manniska nis navt fon him. Boshed
      kvmth thrvch lomhed vndigerhed and domhed. Thervmbe kan hju wel tha
      manniska skada, Wr.alda nimmer. Wr.alda is thju wished, and tha ewa
      ther hju tavlikt heth, send tha boka werut wy lera muege, and ther nis
      nene wished to findande ner to garjande buta tham. Tha manniska muegon
      felo thinga sja, men Wr.alda sjath alle thinga. Tha manniska muegon
      felo thinga lera, men Wr.alda wet alle thinga. Tha manniska muegon felo
      thinga vntsluta, men to fara Wr.alda is ella epned. Tha manniska send
      mannalik and berlik, men Wr.alda skept bede. Tha manniska minnath and
      hatath, tha Wr.alda is allena rjuchtferdich. Thervmbe is Wr.alda allene
      god, and ther ne send nene goda buta him. Mith thet Jol wandelath
      and wixlat allet eskepne, men god is allena vnforanderlik. Thruch
      that Wr.alda god is, alsa ne mei hi ak navt foranderja; and thrvch
      thet er bilywath, thervmbe is hy allena wesa and al et ora skin.

      Usuń
    3. WHAT IS WRITTEN HEREUNDER IS INSCRIBED ON THE WALLS OF WARABURGT.

      archive.is/bwFpD/7622eb3dcc52724a4b149953a9c119bfed2f2584.png

      (AL.FODER=WR.ALDA+T.ANFANG+T.BIJIN)

      --||--

      pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Holy_Trinity_diagram.svg

      archaicznym CK niemiaszkom znacznie bliżej do prawdy jak bisurmańskim świniom

      Usuń
  26. THET OTHERA DEL FONRE FORMLER.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emong Findas folk send wanwysa, ther thrvch hjara overfindingrikhed
      alsa arg send, that hja hjara selva wis makja and tha inewida bitjuga,
      that hja thet besta del send fon Wr.alda; that hjara gast thet beste
      del is fon Wr.aldas gast and thet Wr.alda allena mei thankja thrvch
      helpe hjaris bryn [64].

      That aider skepsle en del is fon Wr.aldas vnendlik wesa, that havon
      hja fon vs gabad.

      Usuń
    2. Men hjara falxe redne and hjara tamlase hachfarenhed heth ra vppen
      dwalwei brocht. Were hjara gast Wr.aldas gast, sa skolde Wr.alda
      el dvm wesa in stede fon licht and wis. Hwand hjara gast slavth him
      selva immer of vmbe skene bylda to makjande, ther y afternei anbid. Men
      Findas folk is en arg folk, hwand afsken tha wanwysa thera hjara selva
      wis makja that hja drochtne send, sa havon hja to fara tha vnewida
      falxa drochtne eskepen, to kethande allerweikes, that thissa drochtne
      Wr.alda eskepen have, mith al hwat ther inne is; gyriga drochtne
      fvl nyd and torn, tham erath and thjanath willath wesa thrvch tha
      manniska, ther blod and offer willa and skat askja. Men thi wanwisa
      falxa manna, tham hjara selva godis skalka jeftha prestera noma leta,
      buerath and samnath and gethath aldam to fara drochtne ther er navt
      ne send, vmbet selva to bihaldande. Aldam bidrywath hja mith en rum
      emod, thrvchdam hja hjara selva drochtne wane, ther an ninman andert
      skeldich ne send. Send ther svme tham hjara renka froda and bar makja,
      alsa wrdon hja thrvch hjara rakkera fat and vmbira laster vrbarnad,
      ella mith felo statska plegum, hjara falxa drochtne to-n ere. Men
      in trvth, allena vmbe that hja ra navt skada ne skolde. Til thju vsa
      bern nw wepned muege wesa tojenst hjara drochtenlika lere, alsa hagon
      tha famna hjam fon buta to lerande hwat hyr skil folgja.

      Usuń
    3. Wr.alda was er alle thinga, and nei alle thinga skil er wesa. Wr.alda
      is alsa evg and hi is vnendlik, thervmb nis ther nawet buta him. Thrvch
      ut Wr.aldas leva warth tid and alle thinga bern, and sin leva nimth
      tid and alle thinga wei. Thissa seka moton klar and bar makad wrda
      by alle wisa, sa that hja-t an othera bithjuta and biwisa muege. Is-t
      sa far wnnen, sa seith man forther: Hwat thus vsa ommefang treft,
      alsa send wy en del fon Wr.aldas vnendelik wesa, alsa tha ommefang
      fon al et eskepne, thach hwat anga vsa dante, vsa ainskipa, vsa gast
      and al vsa bithankinga, thissa ne hera navt to thet wesa. Thit ella
      send fljuchtiga thinga tham thrvch Wr.aldas leva forskina, thach
      ther thrvch sin wished sadane and navt owers navt ne forskina. Men
      thrvchdam sin leva stedes forthga, alsa ne mei ther nawet vppa sin
      sted navt bilywa. Thervmbe forwixlath alle eskepne thinga fon sted,
      fon dante and ak fon thankwisa. Thervmbe ne mei irtha selva, ner eng
      skepsle ni sedsa: ik ben, men wel ik was. Ak ne mei nen manniska navt
      ne sedsa ik thank, men blat, ik thochte. Thi knap is grater and owers
      as tha-r bern were. Hy heth ora gertne, tochta and thankwisa. Thi
      man en tat is and thankth owers as tha-r knap were. Evin tha alda
      fon degum. That wet allera mannelik. Sahwersa allera mannalik nw wet
      and jechta mot, that hy alon wixlath, sa mot hy ak bijechta, that er
      jahweder ageblik wixlath, ak thahwila-r seid: ik ben, and that sina
      thank bylda wixle, tha hwile-r seid: ik thank.

      Usuń
    4. Instede that wy tha arga Findas althus vnwerthlik afternei snakka and
      kalta, ik ben, jeftha wel, ik ben thet beste del Wr.aldas, ja thrvch
      vs allena mei-r thankja, sa willath wy ketha wral and allerweikes
      wer et nedlik sy: wy Fryas bern send forskinsla thrvch Wr.aldas
      leva; by-t anfang min and blat, thach immer warthande and nakande to
      fvlkvmenlikhed, svnder a sa god to wrda as Wr.alda selva. Vsa gast nis
      navt Wr.aldas gast, hi is therfon allena en afskinsle. Tha Wr.alda
      vs skop, heth er vs in thrvch sine wished-bryn-sintuga, huegia and
      felo goda ainskipa lenad. Hyrmei mugon wy sina ewa bitrachta. Therof
      muegon wy lera and thervr muegon wy reda, ella and allena to vs ain
      held. Hede Wr.alda vs nene sinna jeven, sa ne skolde wy narne of neta
      and wy skolde jeta reddalasser as en sekwale wesa, ther forthdryven
      warth thrvch ebbe and thrvch flod.

      Usuń
    5. WHAT IS WRITTEN HEREUNDER IS INSCRIBED ON THE WALLS OF WARABURGT.

      archive.is/bwFpD/7622eb3dcc52724a4b149953a9c119bfed2f2584.png

      (AL.FODER=WR.ALDA+T.ANFANG+T.BIJIN)

      --||--

      pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Holy_Trinity_diagram.svg

      archaicznym CK niemiaszkom znacznie bliżej do prawdy jak bisurmańskim wieprzom

      Usuń
  27. WR.ALDA = AL.FODER + T.ANFANG + T.BIJING (to okreslenie Trójcy Świętej z okresu Starej Rzeszy Habsburg-Hohenzollern)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sigmar Unberogen
      Musimy się rozprawić z islamem w ostrzejszej formie niż dotychczas. Musimy rozliczyć się z tym islamem, tą największą z plag, która mogła się zdarzyć dla nas w naszej historii, która osłabiała nas w każdym konflikcie. Jeśli nasze pokolenie nic nie zrobi, wtedy myślę że ciągnęło by się to jeszcze przez długi czas. Musimy pokonać go w sobie. Dziś na pogrzebie Koninga Beera Unberogena celowo wyraziłem w swoim przemówieniu z mojego najgłębszego przekonania, wiarę w Boga, wiary w przeznaczenie, w Prastarego Dni, jak określiłem Go - to jest prastare czcigodne germańskie słowo: Wralda.

      Usuń
    2. AllahAzathoth i jego WielcyPrzedwieczni okazywali swa złość i stąpali ścieżkami ciemności a Ich bluźnierstwa na Ziemi były wielkie.Wszystkie stworzenia oddawały pokłon Ich potędze i znały Ich z powodu Ich niegodziwości! I WRALDA-lingowie otworzyli Swe oczy i ujrzeli odrazę Tych którzy pustoszyli Ziemię.W Swym gniewie podnieśli ręce na Wielkich Przedwiecznych i ich Praszczura powstrzymując Ich bezprawie i zrzucając Ich z Ziemi w Pustkę poza ziemskie regiony tam gdzie chaos rządzi i brak jest wszelkiej formy.I WRALDA-lingowie ustanowili KOLLAPSAR GRAWITACYJNY na Bramie a moc Islamu nie pokona jego potęgi.Plugawy al-Cthulhu powstał wtedy z głębin i okazał swą bezgraniczną złość wobec WRALDA-lingów.A Oni związali jego jadowite szpony lejem KOLLAPSARA GRAWITACYJNEGO i zamknęli go Poza gdzie pod falami KOLLAPSARA GRAWITACYJNEGO będzie spał snem śmierci aż po wieki wieczne.Wielcy Przedwieczni przebywają teraz za Bramą; nie w miejscach znanych ludziom ale w rejonach między nimi.

      Usuń
    3. WR.ALDA = T.BIJING ET.ENDE

      Usuń
  28. http://arminius1871.deviantart.com/art/Das-Reich-ist-heilig-474569973

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stowarzyszenie Hansemann - Kennemann - Tiedemann już http://hi.wikipedia.org/wiki/user_talk:Hindustanilanguage/Archive_1#Proto-Indo-European_Dictionary http://sw.wikipedia.org/wiki/Mtumiaji:Kipala/Archive_10#.C2.A1.C2.A1.C2.A1BREAKING_NEWS_-_BABEL_CANCELLED_by_WR.ALDA.21.21.21 wygrało ideologiczne poparcie dla przekonania ludzi do planowanej indogermanizacji (indoeuropeizacji) co jest niewątpliwie uznanym twierdzeniem o odrestaurowanym przed-Babel-skim domu i kolebce którą jedynie indogermanie (indoeuropejczycy) traktują jako swoją. Celem stowarzyszenia H-K-T jest promowanie indogermanizacji i wzmocnienie indogermanizmu w regionach świata dotkniętych pomieszaniem języków od czasu wieży Babel. Ma to na celu udzielenie odpowiedzi na rosnący udział pomieszanej ludności na świecie, na co Indogermańska Komisja Kolonizacyjna założona w 1886 roku, już próbowała zareagować.

      Usuń
    2. Witam, o co chodzi w tym " klanie " ??? o powrót do czasów 4 tys lat p.n.e ??? czy przed podziałem na sekty i ideologie chrześcijaństwa ,czy świra mahometa ,który wymyślił sobie nowy biznes 666 lat po Jezusie ?? o czasy przed Słowianami ??? Czy mamy powrócić na stepy ??? JEDNOCZYĆ SIĘ PRZED JAKIMŚ WROGIEM ?? SYSTEMEM ??? .......NIC NIE KUMAM WTF...

      Usuń
    3. Zarowno HAKATA jak i pl.wikipedia.org/wiki/Klan Ausran do ktorego ja naleze maja na celu powrot jako taki do praindogermanskiego (praindoeuropejskiego) narodowego stanu pierwotnego ludzkosci z roku 4000 PNE jakim cechowali sie Adam i Ewa w chwili stworzenia przez Boga w tym samym roku 4000 PNE na tym samym miejscu co pozniejsza Golgota, czyli maja na celu naprawe tego co popsuła wieza Babel. Zatem zachodzi powrot do czasu sprzed Słowian, a zarazem ogarniecie całej planety Ziemi swiatowym panstwem praindogermanskim (praindoeuropejskim) pod bezposrednia władza Boga. Po prostu musimy sie zjednoczyc na nowo tak jak to było przed wieza Babel, za Bogiem, a przeciw pobabelowiu i przeciw posoborowiu, zatem: 0. likwidacja pobabelowego i posoborowego sekciarstwa zdemaskowanego tutaj: http://www.ultramontes.pl/omlor_anna_katarzyna.htm oraz likwidacja wszelkiego innego muzułmanskiego i bisurmanskiego sekciarstwa przez powrot do stanu przedbabelowego i przedsoborowego - precz z tym wszystkim modernizmem co sie dzieje po soborze watykanskim drugim, precz z bafometem mahometem oraz abdulem alhazredem, precz z koranem-terroromiconem, precz z azifem-necronomiconem. 1. zupełne anulowanie pomieszania jezykow dokonanego PO wiezy Babel, zgodnie z Anna Katharina Emmerich: "Mój Oblubieniec ukazał mi niesłychany nieład i wewnętrzną nieczystość wszystkich rzeczy oraz wszelkie Swoje działania, zmierzające do przywrócenia stanu początkowego" "Pierwsza [praindogermanska vel praindoeuropejska] mowa ojczysta Adama, Sema i Noego jest inna i tylko w poszczególnych jeszcze narzeczach istnieje. Pierwszymi czystymi [indoiranskimi] córkami tej mowy jest mowa Baktrów, Zendów i święta mowa Indów. W tych językach, słowa można znaleźć dokładnie podobne do dolnoniemieckiego mojego rodzinnego miasta. W tym języku napisana też jest książka, którą w dzisiejszym Ktezyfonie, nad rzeką Tygrys leżącym, widzę." http://www.objawienia.pl/sub/text/emmerich.html#e UWAGA zdanie "W tych językach, słowa można znaleźć dokładnie podobne do dolnoniemieckiego mojego rodzinnego miasta." padło ofiara cenzury przedwojennego rezimu co powielaja nowsze wydania, ja odtworzyłem je z niemieckiego oryginału. 2. ponowne praindogermanskie (praindoeuropejskie) zycie narodowe - uzywamy tylko i wyłacznie słownictwa złozonego tylko i wyłacznie z rdzeni praindogermanskich z Gerhard Köbler - Indogermanisches Wörterbuch http://www.koeblergerhard.de/idgwbhin.html plus Julius Pokorny - Indogermanisches Etymologisches Wörterbuch http://lrc.la.utexas.edu/lex/master , wszelkie zapozyczenia z wszelkich pomieszanych jezykow sa bezwzglednie ZABANOWANE w 100% nie po to odtwarzamy zeby znowu psuc!

      Usuń
    4. nie interesuje mnie żadna religia, ani ideologia...

      Usuń
    5. duzo tracisz naprawde warto wziac pomieszanie jezykow pod glany zeby je zgruchotac raz na zawsze! Jestem patriota pierwotny i tej targowicy znanej jako wieza Babel nie cierpie z pasja, miejsce pobabelowego multi kulti jest w piecu.

      Usuń
    6. poczytałem o tych HAKATA ,KLAN AUSRAN itp. .. radykalne stowarzyszenia. aż takich poglądów nie reprezentuję .. nie chcę się angażować w jakiekolwiek rzeczy tego typu . Mam zbyt dużo lat i zbyt mało czasu na zmienianie świata :):).. w taką lub inna stronę . Dzięki za zainteresowanie temat uważam za zamknięty pozdrawiam b.serdecznie.

      Usuń
    7. Zatem pozostaje mi samotna walka, pozdrawiam bardzo serdecznie. Mam nadzieje ze byla "Khair Udin" a przyszla "Frya von Helsing" przyloczy sie do walki.

      Usuń
    8. ...:):):)... masz moje duchowe wsparcie :):):)...

      Usuń
    9. popularyzuje HAKATA i KLAN AUSRAN zeby nikt sie nie zapisywal do ISIS tylko do "akcji pierwotnej". my NIE zabijamy, ISIS zabija.

      Usuń
    10. Szkoda ze nie bylem szybszy: http://ndie.pl/polak-poszukiwany-przez-interpol-dolaczyl-do-panstwa-islamskiego/ dlaczego on nie zdazyl wczesniej poznac organizacji HAKATA / KLAN AUSRAN???

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Wdzięczność dla Boga Wszechmogącego, że wydostał mnie z religii Szatana i otworzył mi oczy, które ujrzały liczbę 666 na każdej stronie przeklętego al-Azifu/al-Koranu. Chwała Jezusowi Chrystusowi!

      Usuń
  30. Religia prawdziwa... Mnie najbardziej przekonuje gnostycyzm. To demon stworzył świat materialny i teraz raduje się z chaosu i zniszczenia, im więcej bólu tym bardziej jest syty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PIS@raspberryPIS ~/Doom $ schokolade-doom -iwad DOOM1.WAD Schokolade Doom 2.1.0 Z_Init: Init zone memory allocation daemon. zone memory: 0xb51e3008, 1000000 allocated for zone Using /home/PIS /.schokolade-doom/ for configuration and saves V_Init: allocate screens. M_LoadDefaults: Load system defaults. saving config in /home/PIS /.schokolade-doom /default.cfg W_Init: Init WADfiles. adding DOOM1.WAD

      Usuń
  31. Po wieloletnich poszukiwaniach, czytaniu "świętych" ksiąg (biblia, koran itp.) doszedłem do wniosku że nie ma żadnego boga. Te "święte" księgi to stek bzdur wymyślony przez nawiedzonych prymitywów. Ale jak już koniecznie musicie wierzyć w jakiegoś boga, to moim skromnym zdaniem z tych wszystkich zaraz najmniejszym złem jest chrześcijaństwo. tylko trzeba zignorować te pasożyty w czarnych sukienkach i czerpać bezpośrednio ale nie bezkrytycznie z nowego testamentu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczera prawda o posoborej sekcie i jej sojusznikach. BOGA ZNAJDZIESZ TYLKO W TRADYCJI U LEFEBVRE RATZINGER VIANNEY EMMERICH itp...

      Usuń
  32. Mel Gibson, Pasja i Rasizma
    Wizje stygmatyków są bardzo sugestywne. Oddaje to doskonale film „Pasja” w reżyserii Mela Gibsona. Naturalistyczne sceny Męki Pańskiej zostały oparte na objawieniach niemieckiej stygmatyczki Anny Katarzyny Emmerich (1774-1824). Od 1819 roku przez pięć lat aż do śmierci spisywał je Clemens Brentano. Zapełnił w ten sposób 40 tomów szczegółowymi relacjami z życia Chrystusa, apostołów czy Maryi Panny.

    Clemens Brentano na bieżąco rejestrował wizje Anny Katarzyny Emmerich. Gdy kończyła opowiadać, czytał to, co spisał, ewentualne zmiany zawsze zatwierdzała siostra Emmerich. Święta przekonywała tam na przykład, że Adam posługiwał się językiem praindoeuropejskim, a czarna skóra Afrykanów oprócz białego spodu dłoni i stóp jest znamieniem Kaina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam Sem i Noe byli PRAINDOEUROPEJCZYKAMI; Anna Katharina Emmerich: "Mój Oblubieniec ukazał mi niesłychany nieład i wewnętrzną nieczystość wszystkich rzeczy oraz wszelkie Swoje działania, zmierzające do przywrócenia stanu początkowego" "Pierwsza [pra.indo.europejska] mowa ojczysta Adama, Sema i Noego jest inna i tylko w poszczególnych jeszcze narzeczach istnieje. Pierwszymi czystymi [indoiranskimi] córkami tej mowy jest mowa Baktrów, Zendów i święta mowa Indów. W tych językach, słowa można znaleźć dokładnie podobne do dolnoniemieckiego mojego rodzinnego miasta. W tym języku napisana też jest książka, którą w dzisiejszym Ktezyfonie, nad rzeką Tygrys leżącym, widzę."

      Usuń
    2. wielkie dzieło reindogermanizacji jest zasługą tego cesarstwa:

      archive.is/ruZ9d

      Usuń
    3. tym językiem mówili Adam i Ewa (ich obecne imiona to hebrajska translacja)

      koeblergerhard.de/idgwbhin.html

      archive.org/search.php?query=indogermanisches+bomhard

      Usuń
    4. przed wieżą Babel wszystkie święte imiona były praindoeuropejskie = praindogermańskie, ich obecne wersje o częściowo zmodyfikowanej fonetyce to skutek pomieszania języków

      Usuń
  33. Obietnica i słowa Boga Ojca z objawienia Eugenii Ravasio "Bóg Ojciec mówi do swoich dzieci":

    "Wszyscy ci, którzy wezwą mnie imieniem Ojca – choćby tylko jeden raz – nie zginą, ale pewni będą życia wiecznego razem z wybranymi."

    sposób realizacji obietnicy:

    „Boże mój! Teraz widzę, jak Twoja Miłość do mnie, o Panie, była wielka, a ja stale Cię obrażałem tak złym życiem. Nigdy nie myślałem o Tobie, Panie, mój Ojcze, mój Zbawicielu. Ty widzisz teraz wszystko. Proszę Cię, Panie, o wybaczenie mi całego tego zła, które widzisz we Mnie i które wyznaję w zawstydzeniu. Kocham Cię, mój Ojcze i Zbawicielu”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1oo% zwalniający od wiecznego potępienia - 1oo% gwarantowane!

      Akt Unii Świętej i oddania się Trójcy Świętej w niewolę miłości.

      O Trójjedyny Boże, oto oddaję się Tobie w niewolę miłości poprzez Niepokalaną. Zgadzam się na wszelkie cierpienie, jakie na mnie ześlesz, oraz wszelkie przeżycia. Niech nic nie znaczę od tej chwili, a Ty Sam posługuj się mną od tej pory. Oto będąc w pełni świadomości, ze skutkiem wiekuistym, wyrażam moją zgodę na zawarcie Świętej Unii z Bogiem Ojcem, Bogiem Synem i Bogiem Duchem Świętym, oraz oddanie się całkowite i nieodwracalne w wieczną Niewolę Trójcy Przenajświętszej poprzez Niepokalaną. Ty Sam wydawaj dla mnie odpowiednie dyspozycje. Powierzam się cały Twoim Świętym Osobom Bożym na całą wieczność. Prowadź mnie, kieruj mną, według Twojej Woli tak, jaka będzie potrzeba i wymogi. Chcę być doskonałym narzędziem w Twoim Świętym Ręku. Oddaję Ci Trójco Święta poprzez Niepokalaną wszystkie moje modlitwy całego mojego życia, wszystkie cierpienia, wynagrodzenia, ekspiacje, całą moją duszę i cale moje ciało na wieczność. Zechciej przyjąć o wieczny Boże moją osobę w darze do wiecznej dyspozycji. Oto niewolnik twój o Panie, czeka na polecenia i rozkazy, niech się stanie we wszystkim Boża Wola nade wszystko. Amen.

      Usuń
  34. islam DEBUNKED!!!

    orderoftheblacksun.com/2015/01/21/the-black-sufis

    The greatest secret of the Black Sufis is their conviction that the god called “Allah” is really an extra-dimensional entity whom the prophet Lovecraft called Azathoth: the formless, gibbering idiot god who reigns amidst the black spirals of uttermost chaos in a dark hyper-dimension known as the Antiverse. This has given the sect its "heretical" secret slogan: Azathoth akbar! (Azathoth is greater)

    OdpowiedzUsuń
  35. for me, ﷲ is nothing but cigarette butt, that's all - SENDELL

    OdpowiedzUsuń
  36. wielkie dzieło reindogermanizacji jest zasługą tego cesarstwa:

    archive.is/ruZ9d

    Bóg grozi zagładą faszystowskiej REPUBLICE (neo)weimarskiejRFN i "niemieckiemu" DENGLISHowi, NIE żadnemu CK HochDeutschowi!

    OdpowiedzUsuń
  37. PO-dczas gdy jeszcze biłaś pokłony do azathotha-allaha, muzyczka tej strony to był LAMENT

    youtube.com/watch?v=-TBqI4YKOKI

    rodem z Hellraiser!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cthair Udin - w czeluściach Yair Suthot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaiserreich czy Tsan-Chan? Błogosławieństwo czy Prze-Kleństwo?

      Usuń
  39. Dobra Nowina = Oera Linda Boek

    Trójca Święta = WR.ALDA T.ANFAN T.BIJIN

    ród wiernej reszty = OVER DE LINDEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WR.ALDA THAM ALLENA GOD AND EVA IS

      youtube.com/watch?v=oO-mvdPHymo

      GOD MED ONS 1914-1918

      Usuń