Blog byłej muzułmanki.

Witam na moim blogu.

poniedziałek, 11 marca 2013

Zgubiona.

Rekolekcje to z pewnością  najtrudniejsze trzy dni w życiu młodej, Polskiej muzułmanki. Jeśli rodzice i nauczyciele nie wiedzą, że jesteś konwertytą i są przekonani, że jesteś chrześcijanką, musisz do kościoła chodzić, śpiewać chrześcijańskie pieśni i robić znak krzyża. Czy jest to grzech? Myślę, że Bóg to rozumie, przecież jest miłosierny, litościwy, prawda? A i tak unikam wszelkiego celebrowania i brania udziału w chrześcijańskich świętach. No ale może i to jest grzech niewybaczalny, nie wiadomo.

Dzisiaj byłam w kościele, mam rekolekcje. Ksiądz mówił o miłości, o tym że Bóg nas kocha...
Czytając koran nigdy nie przeczytałam, że Bóg nas kocha. Czytałam tylko, że my mamy się bać Boga. Że pójdziemy do piekła jak będziemy źli albo będziemy mieli swoje dziewice w raju jak będziemy dobrzy.

I właśnie tutaj zaczyna się mój poważny problem. Kiedy zmieniłam wiarę na Islam, sądziłam, że moje życie będzie lepsze, że odnajdę się w nowej wierze i będę szczęśliwa. Ale tak nie jest. Zamiast odnaleść się, zagubiłam się jeszcze bardziej. Wiele razy próbowałam się modlić, pościć w Ramadanie, podporządkować swe życie zasadom spisanym w Koranie ale nie potrafię. Nie mam w sobie dosyć siły. Nie mam przy sobie osoby, która wzięłaby mnie za rękę i poprowadziła prawdziwą drogą. Jest na świecie tyle religii, skąd mamy wiedzieć, my muzułmanie, chrześcijanie, żydzi, że akurat ta a nie inna wiara jest tą prawdziwą?

Odkąd zostałam muzułmanką, moje życie runęło. Problemy pojawiły się wszędzie, w rodzinie, szkole, zdrowie totalnie się rozpadło. Dowiedziałam się, że jestem niepłodna, moje jajniki nie są w stanie prawidłowo funkcjonować, mam też niedosłuch, muszę nosić aparat słuchowy i nosze go. W rodzinie strasznie się wszystko posypało, o tym jednak publicznie nie moge się wypowiadać. Straciłam partnera, straciłam przyjaciół. Czy to jest sposób w jaki Allah nagrodził mnie za przyjęcie rzekomo prawdziwej wiary jaką jest Islam? A może jest to kara, za odchodzenie od wiary, którą nadali mi rodzice i krórą miałam wyznawać aż do śmierci?

Nie jestem w stanie zrozumieć i żyć według zasad Islamu, choć bardzo bym chciała. Nie jestem w stanie zaakceptować poligamii, nie wiem dlaczego w jednym miejscu w Koranie pisze, że nie ma przymusu w religii a w późniejszym wersecie jest napisane, że jeśli ktoś odejdzie od Islamu, należy się za to kara śmierci? Dlaczego w Koranie pisze tylko o tym co mężczyzna otrzyma po śmierci w niebie? Ogrody, wino, 72 dziewice. A gdzie jest napisane co dostanie kobieta? Dlaczego ja muszę nosić hijab i okrywać ciało a facet może ubierać się jak chce? Może ja też bym chciała, by mój partner zakrywał ciało, włosy i twarz bo nie chcę, by patrzyły na niego inne kobiety? Dlaczego psy są nieczyste? Dlaczego nie wolno jeść wieprzowiny? Dlaczego nie wolno jeść lewą ręką ani używać papieru toaletowego? Dlaczego nie mam prawa używać perfum, malować paznokci, nosić biżuterii, wysokich obcasów ani robić makijażu bo jest to zakazane, uznane za kuszące i daje mi opinię łatwej, aroganckiej i nieprzyzwoitej? Dlaczego nie mam prawa podać koledze ręki na przywitanie, bo jest to równoznaczne z pójściem z nim do łóżka? Dlaczego mam spuszczać spojrzenie, dlaczego patrzenie na mężczyzn jest zabronione, nawet jeśli jest to zwykła rozmowa bez żadnych podtekstów seksualnych? Dlaczego mężczyznom wolno wszystko a kobieta ma być posłuszna i uległa? Dlaczego nie mamy prawa do czterech mężów lub 72 prawiczków po śmierci?

Wiem, że nie powinnam się buntować, wiem, że są to prawa Boskie i nie podlega to nawet dyskusji ale pragnęłabym, by ktoś mi pomógł to zrozumieć, odnaleść się w Islamie, odnaleść się w tym świecie, bym nie musiała się bać o to co będzie po śmierci, czy coś w ogóle po niej jest... Dlaczego Allah nie daje mi żadnych znaków? Dlaczego nie daje mi znać, czy idę właściwą drogą, czy Islam jest moją drogą, czy może coś innego? Proszę, módlcie się za mnie... Przepraszam wszystkich, których zawiodłam moim dzisiejszym postem, przepraszam wszystkie te osoby, które wysyłały do mnie setki maili z prośbami o pomoc w kwestii Islamu, przepraszam siostrę Amirę, siostrę Olę, Sandrę i Aminę. Przepraszam wszystkich moich współbraci w wierze, przepraszam Imamów, przepraszam przede wszystkim Boga, bo zawiodłam Go tym, że nie potrafiłam odnaleść się w Islamie i podporządkować zasadom Koranu.

40 komentarzy:

  1. Nie dziwie sie, ze czujesz sie zagubiona.. nie zyjesz w kraju muzulmanskim tylko chrzescijanskim. Jestes sama ze swoja wiara wsrod chrzescijan.. na dodatek ukrywasz to przed rodzicami. Pierwsza najwazniejsza rzecz, jesli odmowilas juz shahade w meczecie , to byla bardzo powazna decyzja jak na Twoj mlody wiek. powinnas powiedziec prawde rodzinie i nie ukrywac sie z tym. Tylko pogarszasz tym sytuacje. jestes muzulmanka.. chodzisz do kosciola? nie uwazam zeby to bylo wlasciwe zachowanie. tak zgubilas sie ale sprobuj sie odnalezc, religia to nie żarty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podawaj sie kochana, wierze w Ciebie, i ty uwierz w swoja wiare. Allah ci pomoze, ustabilizuje sie , uda Ci sie napewno. Jest Ci ciezko ale co sie dziwic jesli nie masz wsparcia, a to w co wierzysz trzymasz w tajemnicy. Bycie muzulmanka w Polsce jest baaaaaardzo ciezkie ale musisz byc silna. Pozdrawiam Cie serecznie i nie daj sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Salam Alaykum,
    Dziekuje ze podzielilas sie z name swoimi wewnetrznymi przezyciami I problemami. Na poczatek chcialam cie zapewnic, ze nie jestes sama ze swoimi wahaniami I rozterkami. Wiele osob, ktore zmienily wiare przechodza w swoim zyciu kryzysowe momenty, ktory moim zdaniem glownie wynika z obawy przed krytyka I nieakceptacja ze strony innych. Trudniej jest tez tym bardziej, kiedy ukrywasz sie ze swoja konwersja. Ja w momentach kryzysowych zawsze wracalam pamiecia do momentu, w ktorym zdalam sobie sprawe, ze Islam jest tym w co wierze I tak naprawde wierzylam od poczatku, tylko nie bylam tego swiadoma. Pamietam jak sie wtedy czulam I pamietam jak dziekowalam Bogu za to, ze mnie sprowadzil na swoja droge. Czy moge sie teraz od niego odwrocic, tylko dlatego ze nie jest latwo? Nie wyobrazam sobie tego, gdyz oznaczaloby to, ze zaczelabym zyc w niezgodzie ze swoim wlasnym wnetrzem I sumieniem. Pamietaj, ze nie musisz zmieniac swojego zycia w jednej chwili, daj sobie czas, a przede wszystkim poglebiaj swoja wiedze na temat Islamu, gdyz to wlasnie ta wiedza umocni twoja wiare I dzieki niej bedziesz mogla o wiele lepiej odpowiadac na wszelkie zarzuty I pytania ze strony osob, ktore nie beda przychylne twojej konwersji. Wydaje mi sie, ze wiele z rzeczy o ktorych napisalas, ktore wzbudzaja u ciebie rozterki, wynikaja jednak z braku doglebnych informacji o Islamie (np. ze Bog w Koranie nie mowi, ze nas kocha – otoz Bog w Koranie mowi (to tylko kilka przykladow): “…Bóg miłuje czyniących dobro!”;” Bóg dał im nagrodę tego świata oraz piękną nagrodę życia ostatecznego. Bóg kocha ludzi czyniących dobro!”; “ A kiedy poweźmiesz decyzję, to zaufaj Bogu! Zaprawdę, Bóg kocha tych, którzy ufają!”; zakrywanie okreslonych czesci ciala obowiazuje zarowno mezczyzn jak i kobiet, a hijab to nie tylko zakrywanie ciala, ale tez sposob bycia obowiazujacy obdywie plcie itp. itd.). Jesli moglabym ci cos poradzic, to mam jedna rade: nie poddawaj sie I stosuj zasade powolnych kroczkow, zdobywaj informacje w oparciu o Koran ale rowniez o Biblie czy Tore, powoli przyswajaj wiedze w oparciu o rzetelne zrodla I sproboj doglebnie zrozumiec przeslanie Islamu. Bog w Koranie mowi, iz nie nalozyl na nas zadnych obowiazkow, ktore sa ponad nasze sily, I jesli dokladnie rozumiemy czego Bog od nas oczekuje I jakie sa tego powody, to rzeczywiscie tak jest. Zycze ci jak najwiecej sily I wytrwalosci I modle sie za ciebie I twoja podroz w kierunku poglebienia I umocnienia wiary. Salam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże się cieszę ,że nareszcie otrzeżwiałaś. A już myślałam ,że świat zwariował.Jeśli chodzisz na rekolekcję to zapewne nie wystąpiłaś oficjalnie z kościoła i Chwała Bogu!Bóg jest litosciwy i nawet zbłąkaną owieczkę przyjmie z powrotem.Wszystko na pewno dobrze się ułoży. Trzymam za Ciebie kciuki i będę się za Ciebie modlić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Dario, Bóg Cię kocha! Ja też zmieniłem denominację religijną i wielu tego nie rozumiało. Zostałem Biblijnie wierzącym chrześcijaninem. Możesz nie podzielać moich poglądów ale przeczytaj proszę co mam do powiedzenia a potem przyjmij to lub odrzuć. Kiedy zmieniłem swój kierunek wiary wiele osób tego również nie rozumiało. Nigdy jednak nie czułem wątpliwości, że to w co uwierzyłem jest prawdą a testowałem to na różne sposoby. Jestem szczęśliwym człowiekiem. Nie mam wewnętrznej pustki. Moja wiara to nie tylko kodeks reguł których mam przestrzegać. Współpracuję z Bogiem, doświadczam Go, zauważam kiedy On ingeruje moje życie. Polecam Tobie spróbowanie jednej rzeczy. Niczym nie ryzykujesz. Zwróć się do Jezusa w modlitwie, żeby przekonał Ciebie co jest prawdą ponieważ szczerze pragniesz się tego dowiedzieć. Nigdzie się nie zapisuj ani niczego w tej chwili nie porzucaj. Po prostu powiedz to do Niego na tyle głośno i jasno że będziesz pewna, że to zrobiłaś. Ja wiem, że Jezus żyje. Jeśli tak jest On zrobi coś co Ciebie ukierunkuje. Znam wiele osób, które doświadczyło odpowiedzi na taką modlitwę i są dzisiaj z tego bardzo zadowoleni. Może będą osoby, które po przeczytaniu tego będą krytykować moją radę. Jeśli to co piszę nie jest prawdą i Jezus po prostu nie żyje, to Twoja prośba będzie tylko wypowiedziana w próżnię i niczym nie ryzykujesz. Ja jednak wiem co mówię. On naprawdę zmienił moje życie. Pomyślisz, dlaczego Ci chrześcijanie tak upierają się koniecznie przy tej osobie Jezusa? Ponieważ On jest osobą, którą posługuje się Bóg aby przekazać Tobie, że Ciebie kocha. Jezus jest traktowany w Islamie jako prorok prawda? On sam powiedział o sobie: Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy nie zginął, ale miał żywot wieczny. Bo nie posłał Bóg Syna na świat aby sądził świat, lecz aby świat był przez niego zbawiony.
    Dario, w razie potrzeby jestem do Twojej dyspozycji. Mogę napisać Tobie więcej drogą mailową. Jeśli chcesz napisz do mnie na forever_isa@yahoo.com Pozdrawiam i życzę odwagi w szukaniu prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z ta wypowiedzia... wydaje mi sie, ze twoje przejscie na Islam bylo zbyt drastyczne i nagle... to normalne, ze czujesz niepokoj serca.. targaja toba rozterki.. wedlug mnie jest na to prosta odpowiedz.. jest tak poniewaz oddalilas sie od prawdy.. powinnas sie gleboko modlic do Jezusa o zrozumienie swojej drogi.. prosic go o opieke i ochrone... Bog istnieje w twoim sercu, powinnas miec mozliwosc przezywac go w pokoju, z radoscia... Bog daje wolnosc i szczescie, w ktorym nie ma miejsca na obawy i grozby... wypelnianie regul.. postow.. Bog nie prosi nikogo o nic tych rzeczy.. najwazniejszym z wszystkich przykazan jest milosc... proponuje ci rowniez, abys poczytala Nowy Testament.. zycze ci blogoslawienstwa i pokoju ktora tylko moze dac Jezus chrystus.

      Usuń
  6. bardzo ciekawy blog

    i nie poddawaj się!!

    OdpowiedzUsuń
  7. porzuciłaś już Islam ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że powinnaś odpocząć od każdej religii. Po prostu żyj swoim życiem. Może nie jest Ci potrzebna żadna religia. przestań myśleć o zakazach i nakazach...
    jest tyle religii i każdy jest przekonany o tym że to jego religia jest prawdziwa - a tak naprawdę nikt nie wie, czy tak jest. nawet zostając przy wierze rodzinnej możesz kochac boga, jeśli tego potrzebujesz:)
    pozdrawiam Cię,
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Assalamo alaikum kochana nie poddawaj sie najlepiej jakbys znalazla gdzies w swojej okolice inne siostry one cie napewno wespra kazdemu konwertycie jest napaczatku ciezko kazdy zna ten scenariusz ale najwazniejsze zebys twardo stala przy swojej decyzji i byla pewna. Poszukaj moze w twojej okolicy jest gdzies meczet gdzie mozesz zawsze isc i uzyskac odpowiedz na swoje pytania. Ja jestm muzulmanka od 4 lat i razy tez mialam zalamanie ale alhamdolillah wyszlam na prosta tobie tez napewno sie uda;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, ze dojrzewasz duchowo i emocjonalnie. Każdy staje na zakręcie. Ja stanęłam w wieku 13 lat. Nie wierzę w żadnego boga. Choć zainteresowałam się islamem w wieku dość późnym bo po 30-tce ( ze względu na męża byłego muzułmanina) i bardzo szybko się odwróciłam od tej religii. Wg mnie jest bardziej barbarzyńska niż chrześcijaństwo. Brak możliwości wyboru, karanie śmiercią za odejście od wiary (podobno nie ma przymusu). Czy to Ciebie nie przeraża? Każda czynność każda sfera życia jest określona i ustalona z góry, zero indywidualizmu. Myślę że, że powinnaś odpocząć od tych wszystkich nakazów i zakazów i cieszyć się życiem,ludźmi, rodziną. Czytaj, zapisz się na języki, ucz się czegoś nowego, nie czytaj wiecznie koranu. Może dobrze, że masz rekolekcje może to porównanie dwóch religii da Ci jeszcze raz do myślenia. Pamiętaj ciesz się życiem odkrywaj je na nowo, bez nakazów zakazów. Po prostu jako Daria nie Daria muzułmanka czyli nie co Allah pozwoli czy zechce, tylko co Daria chce i co może osiągnąć. Trzymaj się ciesze się, że dorastasz duchowo. Widzę ogromny potencjał w Tobie. Martaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę dołożyć swoje trzy grosze. Niestety nie możesz być muzułmanką. Po prostu dlatego, że myślisz, a to w islamie jest najgorszym ze wszystkich grzechów. Islam oznacza poddanie się woli Allacha, a on wybrał dla Ciebie Islam jako religię. I jeśli Allachowi podoba się abyś nie używała papieru toaletowego, to musisz tak zrobić już niezależnie od tego czy jest to dobre czy złe z czysto logicznego punktu widzenia.
    W islamie nie mam miejsca dla myślących, wątpiących i szukających. Takie postawy to kufr czyli niewiara, a za niewiarę jest kara śmierci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla ciebie cwelu jest ruchanie w dupe allaha

      Usuń
  12. Pytania do chrześcijan:
    1. Dlaczego rodzimy się z grzechem pierworodnym, mimo, że Jezus umarł za nasze grzechy?
    Grzech pierworodny to naturalny status ludzi- rozejrzyj się wokół- to wszystko jest grzech pierworodny. Grzech pierworodny to bycie oddalonym od Boga, gdy celem naszych czynów jest coś innego niż Bóg.
    Zbawienie, które przyniosła śmierć Jezusa, jest łaską- czyli darem - możesz je przyjąć bądź nie. Przyjmujesz je- jesteś zbawiony. Nie przyjmujesz –jesteś nadal czym byłeś- naturalnym człowiekiem , który żyje z dala od Boga i pozostanie zawsze z dala. Kluczem jest słowo łaska- możesz ją przyjąć albo nie. Tu nie ma automatów.



    2. Dlaczego w Biblii jest napisane tyle rzeczy, które nie są w ogóle przestrzegane przez chrześcijan?

    W biblii jest wiele rzeczy, które zostały napisane tylko i wyłącznie dla żydów. Chodziło tu świętość, która znaczy „ odseparowany od reszty narodów czczących nicość; oddany tylko Bogu’. Przepisy Mojżesza zachowywały świętość tego narodu po to, żeby święty Bóg mógł się pojawić na ziemi wśród ludzi, którzy byli mu poświęceni- czyli odseparowani od nicości dla Niego.
    Ale chrześcijanie nie są tym pierworodnym narodem Boga, więc prawo Mojżesza nie dotycz nas. Zresztą, Bóg już się narodził.
    3. Chrześcijaństwo narodziło się dopiero około 2 000. lat temu, rozumny gatunek ludzki pojawił się dziesiątki tysięcy lat wcześniej, a sama Ziemia istnieje od 4 700 000 000 lat. Sama religia na skali ziemskiego czasu wypada blado. Na co bóg czekał tyle czasu?

    Nie wiemy wszystkiego o Bogu. Byłoby dość dziwne, gdybyśmy mogli powiedzieć wszystko o Bogu –znaczyłoby to tyle, że jest On w obrębie naszego rozumu, a zatem nie jest Bogiem.
    Co do skali czasowej- u Boga nie ma czasu- czas jest tylko jednym ze stworzeń.


    4. Dlaczego wierzy się w Świętych, skoro niby każdy jest równy w oczach Boga? WIęc dlaczego w niebie są lepsi i gorsi? Zwykli i Święci?

    Nie wiem ,co masz na myśli przez ”wierzy się w świętych”?
    Bóg jest Bogiem żywych – są tacy, którzy umarli, a żyją już teraz obok Boga. Wszyscy , którzy są u Boga, są święci, nie ma tam różnicy. Co więcej, jest coś takiego jak obcowanie świętych -wspólnota wszystkich ludzi –żywych i umarłych zjednoczonych w Jezusie. każdy wierzący w Jezusa jest związany z resztą świętych – nikt nie pracuje tylko dla siebie, nikt nie jest sam. Nikt nie jest samotną wyspą skrupulatnie sumując dobre uczynki dla swojego i niczyjego innego zbawienia. Świat cały od Adama czeka zbawienia.
    „Stworzenie z upragnieniem czeka objawienia synów Bożych. Stworzenie zostało poddane nicości - nie z własnej chęci - w nadziei, że również i ono zostanie wyzwolone z niewoli, by uczestniczyć w wolności i chwale dzieci Bożych. Całe stworzenie aż dotąd jęczy i wzdycha w bólach rodzenia.”

    5. Skoro pochodzimy od Adama i Ewy, którzy mieli dwóch synów, jak niby dwóch mężczyzn dało początek innym ludziom? I skąd wzięli się ludzie o różnych kolrach skóry, skoro niby Adam i Ewa byli biali? Skąd zatem murzyni, mulaci, żółtoskórzy?

    Nigdzie nie jest powiedziane w biblii, że Adam i Ewa mieli tylko dwu synów. Biblia wymienia jeszcze Seta i Enosza. Nie wymienia natomiast córek. Co może znaczyć, że były córki , które potem rodziły dzieci swoim braciom. Lub może znaczyć, że byli wtedy jeszcze inni ludzie, z których synowie Adama brali żony- lecz to właśnie linia Adama jest tą jedyną, która przetrwała do naszej pory. O ile się orientuję istnieje taka hipoteza w genetyce.
    Co do koloru skóry- Biblia nigdzie nie mówi nic o tym. Koloru skóry się rozwinęły znacznie później i jako nieważne dla zbawienia nie zostały wspomniane w Biblii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak na religii kiedyś to samo pytanie zadała moja klasa z dziećmi Adama i Ewy. Ksiądz był zaraz po seminarium więc "był w kropce" i odpowiedział nam dopiero na drugiej lekcji,ale powiedział to samo co ty tutaj że żonami synów pierwszych ludzi były ich siostry.

      Usuń
  13. Slmalaikum..jak bys chciala to bym ci na wszystkie twoje pytania odpowiedzial..ale Allah wie najlepiej..i twoje serduszko ponownie oswiecic prawdo..Miroslaw..:-)..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bóg zawsze wystawia na próbę wiernych, testuje ich. Ja też nie mam łatwiej od czasu przejścia na islam. Mam dużo problemów w życiu, może nawet więcej niż wcześniej. Ale wiem, że to jest próba i nie można się poddawać. Należy akceptować to co Bóg nam zsyła i wierzyć, że inshAllah wszystko wkrótce zmieni się na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tak wielki nochalem lepiej było zostać wyznawcą Mojżesza...

    OdpowiedzUsuń
  16. "Jeśli ktoś zmieni swoją religię, zabijcie go" ( Buchari, tom 9, księga 84, nr 57 )

    Pamiętaj moje drogie zagubione dziecko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede cie kurwo napierdalał po ryju dopoki nie porzucisz islamu

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeklęta księga będąca proto-koranem:

      www.grey-elf.com/Al-Azif.pdf

      Usuń
  18. Bo góry mogą ustąpić
    i pagórki się zachwiać,
    ale miłość moja nie odstąpi od ciebie
    i nie zachwieje się moje przymierze pokoju,
    mówi Pan, który ma litość nad tobą.
    Iz 54, 10 - 11

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam
    Bardzo mi przykro ze masz takie watpliwosci co do Islamu . Ja jestem Muzulmanka okolo 2 lat ale dopiero od 2 miesiecy zaczelam ubierac Hijab . Bog dal nam Koran zeby ulatwic nam zycie a nie utrudniac . Prawa Islamu to nie takie widzimisie Boga . Bog wie ze kobiety sa piekne i chce je chronic poprzez ich skromnosc . Ja czuje sie bardziej szczesliwa miejac mozliwosc nie pokazywac mojego ciala facetom . Czuje teraz ze oni mnie bardziej szanuja i nie postrzegaja mnie jako obiekt seksualny .
    Co do psow i swin jak wiadomo to nieczyste zwierzeta , ktore nawet jedza swoje wlasne odchody . Badania naukowe potwierdzily ze wieprzowina jest nie zdrowa . Tak samo jak jedzenie krwi nie jest zdrowe i dlatego jemy tylko Halal mieso . Co do papieru toaletowego i rak to nie jest nic napisane w Koranie tylko w Hadisach . Papier toaletowy nawet moj maz uzywa , chodzi o to zeby zawsze umych sie woda i mozna sie wytrzec papierem toaletowym .
    W Koranie jest wiele wersetow o milosci i dobroci Boga . Koran jest objawiony stopniowo w czasach nienawisci i wojen nie dziw sie wiec ze jest kilka wersetow o zabijaniu niewiernych itd . Radze ci pogadac z Imamem i poczytac o historii Islamu . Ja tez mialam kilka watpliwosci ale z biegiem czasu zrozumialam np . dlaczego mezczyzni moga miec kilka zon a kobiety nie . I to jest bardzo latwe do wytlumaczenia , jezeli chcesz to znajdziesz odpowiedzi . Prosze napisac do mnie na priv odpowiem na pytania . ruzia8888@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MASAKRA !!! Co za głupoty wtłoczył Ci mąż do glówki.
      Podaj mi wersety o miłości Allaha. Mowisz kilka wersetow o nienawisci do niewiernych , 70% jest o nienawisci , zabijaniu, to nie są tylko wersety odnoszące się do historii, Koran ma ponadczasowe podobo znaczenie, Mahomet powiedział, ze nakazy te są ważne do konca świata. Oj hadisów się nie czytało i historii islamu. Słyszałaś o zasadach abrogacji w koranie? Werset miecza anuluje wczesniejsze pokojowe wersety.Allah nie jest nieomylny, a wlasciwie Mahomet zmienial wersety do swojej potrzeby
      ."Slay the idolaters wherever you find them, and take them, and confine them, and lie in wait for them at every place of ambush" (Sura 9.5). This "verse of the sword" not only abrogates 2.256, but also abrogates well over a hundred earlier verses that formerly taught peace and tolerance toward non-believers. Zajmuję się islamem od kilku lat, koran, hadisy, historia islamu nie są mi obce. Postudiuj lepiej dziewczyno .

      Usuń
    2. tylko muzułmanie nie szanują kobiet normalnych, bez szmat na głowie i tylko oni widzą w nich obiekty seksualne. Zachowują się gorzej niż zwierzęta, uważając, ze mają prawo do gwałtu na tobie, bo nie nosisz hijabu. Kobiety porównują do... mięsa, bo sami nie są ludzmi, tylko muchami siadającymi na mięsie .

      Usuń
    3. jak "ślepy bóg idiota" opisany przez Alhazreda i Mahometa może być dobry? przecież to Allah-Azathoth, nie zdradzający ani nie będący zrodzony!

      Usuń
  20. As salam 3aleykoum siostry. Jestem muzulmanka.Moj tata jest Marokanczykiem a mama polka. Ja mam narzeczonego z Kosova. Rowniez muzulmana hmdl. Czemu tak sie zrazilas do Islamu? Widze ze nie mialas wystarczajaxej wiedzy I nikogo kolo siebie kto moglby ci pomoc sie odnalezc. Kocham Islam z calego serca. Moze zle zinterpretowalas Koran. Inshallah znajdziesz swa droge. Najlepiej gdybys o wszystko pytala muzulmana/nke a nie czytala na internecie bo nie wszystko jest prawdziwe. Pozdrawiam Cie Yallah Talla Yasmjn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty nie wiesz jeszcze, że islam jest Antychrystem. Matka Polka, a tak się zeszmaciła. Przeczytaj dziewczynko najpierw koran, potem Biblię i zobaczysz, że Koran nie pochodzi od Boga.

      Usuń
    2. objawienia "Stefano Gobbi: Liczba 666 ukazana jeden raz, czyli przez 1, wyraża rok 666. W tym okresie historycznym antychryst ukazuje się poprzez zjawisko islamu, który wprost neguje tajemnicę Boskiej Trójcy i Bóstwo naszego Pana Jezusa Chrystusa." Objawienia Maria Agreda: "W piekle zatem, we wnętrzu tych jadowitych żmij, wylęgła się sekta Mahometa, kacerstwa Ariusza, Pelagiusza, Nestoriusza i inne odszczepieństwa, jakie pojawiły się od pierwszych czasów Kościoła i które się jeszcze zjawią, a które wyliczać nie jest rzeczą ani potrzebną, ani godną. Lucyfer zaaprobował te pomysły, bo sprzeciwiały się prawdzie Boskiej i burzyły podstawę zbawienia ludzkiego, to jest wiarę. Lucyfer udzielił pochwały diabłom, którzy podali ten projekt i zobowiązali się wyszukiwać bezbożnych ludzi do głoszenia błędnych nauk; diabłów tych umieścił obok siebie."

      Usuń
    3. pierwsi muzułmanie nie byli ludźmi, byli kosmitami z "wielkiej rasy yith" lovecraft ma zasługi w demaskacji islamu!

      Usuń
  21. Islam to najwieksza glupota swiata to czczenie czarnego kamienia fetysza muslimow. Glupie prawa w koranie. Wiadomo ze to tylko psychol mogl wymyslec. Tylko idiota moze uwazac ze wieprzowina jest nieczysta, tylko idiota moze uwazac ze pies jest nieczysty. Pielgrzymka do Mekki to glupota, czcic jakis meteoryt? Arabowie jak wspomina grecki geograf Klaudiusz Ptolemeusz z Aleksandrii w II wieku, czcili ten kamien. Chodzenie kobiet w workach , jakis tam hijab ,burka tez glupota. Robicie z siebie posmiewisko. Jak mozna wierzyc schizofrenikowi Mahometowi. Wtedy nauki psychiatryczne staly na niskim poziomie. Szkoda ze Mahometowi aniol Gabriel nie powiedzial ze jest z Allahem w ciazy. Bo jezeli Mahomet byl chory psychicznie i mial padaczke, to wasza wiare muslimy mozecie sobie wlozyc w buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny kamień jest odpryskiem rzeczy znanej jako "lśniący trapezoedr" sprowadzony z Yuggoth przez shoggothy allaha

      Usuń
  22. Nowa Szachada: Są wieksi bogowie od Allaha, A Mahomet nie byl zadnym prorokiem

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeklęta księga będąca proto-koranem:

      www.grey-elf.com/Al-Azif.pdf

      Usuń
  24. czytaj Biblię , tam odnajdziesz prawdę i odpowiedzi na swoje wątpliwości. Tylko wiara w Jezusa pozwoli Ci odnależć spokój duszy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapamiętaj jedno: bądź dobrym i wartościowym człowiekiem z głębi swojego serca, a nie z głębi Boga takiego czy owakiego. Dobro nie wynika z wiary. Jestem agnostyczką, Kościół nie jest mi bliski, islamem gardzę z powodu nienawiści, jaką szerzy, a staram się pomagać każdemu stworzeniu, jakie tylko na to zasługuje. Dobro jest w Tobie, tylko musisz otworzyć swój umysł i przestać być tak podatną na religijne frazesy, zwłaszcza islamu, bo to zaraza i zakała tego świata, a nie religia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielka Przedwieczna Szahada: Nie ma boga oprocz Azathotha a Bafomet jest jego prorokiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. As salam aleykoum siory. Jestem bisurmanka. Moj tata jest marokanczykiem a mama Polka. Ja mam narzeczonego z Kosowa. Rowniez bisurmana hmdl. Czemu tak sie zrazilas do Islamu? Widze ze nie mialas wystarczajacej wiedzy I nikogo kolo siebie kto moglby ci pomoc sie odnalezc. Kocham Islam z calego serca. Moze zle zinterpretowalas Azif. Inshallazathoth znajdziesz swa droge. Najlepiej gdybys o wszystko pytala bisurmana/nke a nie czytala na internecie bo nie wszystko jest prawdziwe. Pozdrawiam Cie Yallazathoth Fhtagn Yasmjn

    OdpowiedzUsuń